Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Nyelvtanulás » Budapesten olcsó nyelvtanár,...

Budapesten olcsó nyelvtanár, nyelviskola?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Szeretnék megtanulni angolul, kezdő vagyok iskolában soha se tanultam angolt. (más nyelv volt rám erőltetve.)Szeretnék középfokig megtanulni munkavállalási célból.

Van esetleg Pesten valami jó, ami nem teljesen száraz és unalmas és olcsó is? Nézegettem, de vicc hogy mindegyik a fél havi fizumat kéri. Elszomorít, hogy nincs semmi lehetősége az embernek ebben az országban fejlődni ha nem gazdag.

Bonus nyelviskola is 100.000Ft. Valami olyant szeretnék, ami intenzívebb és ne online mert ott nem tudok tanulni és a laptopom is tönkre ment. Köszi a válaszokat!



2023. jan. 4. 20:49
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
58%

"nincs semmi lehetősége az embernek ebben az országban fejlődni ha nem gazdag"

A nyelvtanulás nem helyhez kötött. Itt a net a kezedben. Kezdd el! A többi csak kifogás!

2023. jan. 4. 21:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
100%

Hol a mi mennyi? 50-et keresel havonta? Hát úgy valóban elég reménytelen.

(Ami nyelviskolát nézek, az 9 hónap alatt 225 eFt, az havi 25.)


1700 Ft-ot kérnek egy tanóráért tőled, legyen 5 fős a csoport (max 9-el indul, de ebből karácsonyra leszakad négy), 2 fő befizetését odaadja a tanárnak, a többiből épületet és stábot tart fenn, járulékokat fizet, meg még élni is akar belőle. Hol sok ez?

2023. jan. 4. 21:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 A kérdező kommentje:

Mondom online nem érdekel kedves első. Na pá


Kettes.

A matek nem megy. Hogy lenne a 100e Ft-os tandíjnak fizum fele 50 ezer? 200 e a fizetésem…

Amúgy, intenzív kell! És olyan ami jó is és neve van, mert nem akarok kidobni pénzt ha nincs!

Amiket én néztem, intenzív tehát hetente nem 1 bohóckodás megy, ott 30 óra 100 ezer és 1 max 5 hét alatt kifut. Valami hasonló kellene

2023. jan. 4. 21:32
 4/17 A kérdező kommentje:
Hónap max 5 hét* elírtam, javítottam.
2023. jan. 4. 21:33