Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Nyelvtanulás » A német házimban szeretnék...

A német házimban szeretnék segítséget kérni. Nem lusta vagyok hanem sajnos nem tudom megcsinálni! SEGÍTETEK?

Figyelt kérdés
A kinézet nem a legfontosabb egy emberben. Most trendi a csípőnadrág(Hüpfhose). Nekem is tetszik. A legtöbb ember a világon farmert hord. Én is ezt hordom legszívesebben. Az időjárástól függ éppen mit hordok. Megnyitókon kötelező viselet a fehér ing, nyakkendővel. Télen mindenki sálat,sapkát,kesztyűt hord. Ruháimat a bevásárlóközpontokban vásárolom. Nem hordok ékszereket. Testékszere fiúnak ne legyen. A legtöbb ruha pamutból készül. Egyre gyakoribb a netes vásárlás ez jó.
2012. febr. 25. 15:34
 1/2 Fenyvesi Gábor ***** válasza:
Nicht das Aussehen ist am wichtigsten im Leben eines Menschen. Jetzt sind die Schlüpfhosen in /im Trend. Auch mir gefallen sie. Die meisten Menschen auf der Welt tragen Jeans. auch ich trage sie am liebsten. was ich trage, hangt vom Wetter ab. An den Eröffnungsveranstaltungen sind das weiße Hemd mit der Krawatte die Pflichtkleidung. Im Winter tragen alle einen Schal, eine Mütze und Handschuhe. Meine Kleider kaufe ich in den Einkaufszentren. Ich trage keinen Schmuck. Die Jungen sollen keinen Körperschmuck haben/tragen. Die meisten Kleidungstücke werden aus Baumwolle hergestellt. Der Wocheneinkauf ist immer häufiger, das ist gut.
2012. márc. 4. 11:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Nicht das Aussehen ist das Wichtigste an einem Menschen


Jetzt sind die Schlüpfhosen im Trend. Auch mir gefallen sie. Die meisten Menschen auf der Welt tragen Jeans.


Auch ich trage sie am liebsten. Was ich trage, hangt vom Wetter ab. An den Eröffnungsveranstaltungen sind das weiße Hemd mit der Krawatte die Pflichtkleidung.


Im Winter tragen alle einen Schal, eine Mütze und Handschuhe. Meine Kleider kaufe ich in den Einkaufs-zentren. Ich trage keinen Schmuck. Die Jungen sollen keinen Körperschmuck haben/tragen. Die meisten Kleidungs-stücke werden aus Baumwolle hergestellt-

2016. okt. 2. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!