Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Nyelvtanulás » Szeretnék megtanulni angolul,...

Szeretnék megtanulni angolul, méghozzá itthonról. Mi lenne ehhez a legjobb, legcélravezetőbb (legegyszerűbb?! ) módszer szerintetek?

Figyelt kérdés
Köszönöm a válaszokat!

2012. máj. 14. 20:15
 1/9 anonim válasza:

Www.5percangol.hu


Ha mar kicsit konyitassz az angolhoz, ezt az oldalt ajanlom. Van konyvuk amit megvehetsz neten is, de ha nem akarsz, akkor is nagyon jo az oldal, plusz feliratkozhatsz es minden nap kapsz egy tananyagot emailben, ingyen. En is innen tanultam/ tanulok, nagyon jo!

2012. máj. 14. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm, megnézem. Bár igazából teljesen kezdő vagyok. Persze van pár szó, amit értek, de az kb. semmi. :(
2012. máj. 14. 20:51
 3/9 Feltöltelek válasza:

Én sok módszert kipróbáltam és nekem ez vált be:

- English Grammar in Use Essential kezdő könyv+munkafüzet

- English Grammar in Use Intermediate könyv+munkafüzet

- www.Memrise.com vagy www.Ankiweb.net szótanító

- www.Lang-8.com közösségi fordító oldal

- www.Lyricstraining.com -on zene hallgatás

- egy angol nyelvű regény (pl. krimi), fontos, hogy nem kell minden szót kiszótárazni, csak a többször előfordulókat!


A legcélravezetőbb az, ha van jó(!) tanári segítség (heti 1-2 óra is elegendő), a beszédkészséget másként elég nehéz fejleszteni.

2012. máj. 14. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
Feltöltelekhez hasonlóan az English Grammar in Use sorozatot én is nagyon tudom ajánlani, viszont nagyon kell mellé szöveg hallgatása és beszédgyakorlat. Ha már nem vagy teljesen kezdő, akkor a szövegértéshez sorozatokat tudnék javasolni felirattal, majd anélkül. Szintén hasznosak a nyelvi fórumok, pl. a wordreference.com
2012. máj. 14. 21:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat, utánanézek ezeknek!
2012. máj. 14. 23:00
 6/9 anonim ***** válasza: