Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Nyelvtanulás » Lefordítanátok ezt nekem...

Lefordítanátok ezt nekem németre? Szándékos a pongyola stílus, és kérlek, a fordításnál is törekedj az egyszerű kifejezésekre.

Figyelt kérdés
A feleségemmel egy hétre hazautaztunk Magyarországra. Ott napközben hivatalos ügyeinket intéztük, szüleinkkel, rokonokkal találkoztunk, esténként pedig a barátainkkal vacsoráztunk. Mi a feleségemmel az egészséges táplálkozás hívei vagyunk, de ezen a héten hatalmas lakomákon vettünk részt. Egyik éjjel még bort is ittunk, pedig absztinensek vagyunk. Az állatorvos barátunk pl. bárányragut főzött, a lakónk kakaspörköltet főzött. A lakónk százféle díszbaromfit tenyészt. Meg van egy barátunk, aki 20 évig egyetemi tanár volt, de aztán rájött, hogy neki a főzés a fontos, és most éttermet vezet. Különleges ételeket, gyönyörű hidegtálakat csinál, és nagyon élvezi. Nála is többször vendégeskedtünk.

2014. jún. 21. 03:51
 1/9 A kérdező kommentje:
Segítsetek, kérlek!
2014. jún. 21. 15:21
 2/9 anonim ***** válasza:
79%

Én sajnos nem vagyok perfekt németes, de amíg nem jön jobb válasz talán segít valamit:


Meine Frau und ich heimreiste nach Ungarn für eine Woche. Dort richteten wir untertags unsere offizielle Angelegenheiten ein und traf mit unserer Eltern und Verwandten. Abends hatten wir mit unserer Freunde Abendessen. Wir sind die Befürworter der gesunden Ernährung, aber nimmt wir in dieser Woche an grossem Festessen teil. Eines Abend trank wir noch Wein, trotzdem sind wir abstinent. Unser Freund der Tierarzt kochte zum Beispiel Schäfchenragout und unser Bewohner züchten 100 Rassen von díszbaromfi. Noch haben wir ein Freund , wer war ein Professor für 20 Jahre, aber dann herausfindet er, dass das Kochkunst für ihn sehr wichtig ist. Er führt nun ein Restaurant. Er macht eigenes Essen und wunderbare kalte Platte. Er geniesst es wirklich. Er war unser Gastgeber mehrmals.

2014. jún. 22. 03:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
79%

Mit meiner Frau sind wir für eine Woche nach Ungarn heimgefahren. Dort haben wir unsere Angelegenheiten erledigt, unsere Eltern, Verwandten getroffen, und abends mit unseren Freunden zu Abend gegessen. Wir mit meiner Frau sind die Anhänger der gesunden Ernährung, aber wir haben in dieser Woche an riesigen Mählern teilgenommen.


In einer Nacht haben wir auch Wein getrunken, obwohl wir Abstinenten sind. Unser Freund, der Tierarzt hat beispielsweise Lammfleisch gekocht, unser Wohner hat gerösteten Hahn gekocht. Unser Wohner züchtet hunder verschiedene Geflügel. Wir haben einen Freund, der zwanzig Jahre lang Professor war, aber er ist dann draufgekommen, dass ihm das Kochen genau wichtig ist, und jetzt ein Restaurant führt. Spezielle Speisen, wunderschöne Kühlplatten werden von ihm gemacht, und er genießt sehr. Bei ihm waren wir mehrmal Gäste.

2014. jún. 22. 07:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
Nagyon köszönöm! Ment a zöld pracli.
2014. jún. 22. 07:51
 5/9 anonim ***** válasza:

Az előző válasz kicsit javítva:


Mit meiner Frau sind wir für eine Woche nach Ungarn heimgefahren. Dort haben wir unsere Angelegenheiten erledigt, mit unseren Eltern und Verwandten getroffen, und abends mit unseren Freunden zu Abend gegessen. Wir sind mit meiner Frau die Anhänger der gesunden Ernährung, trotzdem haben wir an riesigen Mählern in dieser Woche teilgenommen.


In einer Nacht haben wir auch Wein getrunken, obwohl wir Abstinenten sind. Unser Freund-wer ein Tierarzt ist- hat beispielsweise Lammfleisch gekocht, unser Wohner hat gerösteten Hahn gekocht. Unser Wohner züchtet hunder verschiedene Geflügel. Wir haben einen Freund, der zwanzig Jahre lang Professor war, aber er ist dann draufgekommen, dass das Kochen ihm sehr wichtig ist, und jetzt führt er ein Restaurant. Spezielle Speisen, wunderschöne Kühlplatten werden von ihm gemacht, und er genießt es sehr. Bei ihm waren wir mehrmals als Gäste.

2014. jún. 24. 10:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
Ha a treffen mit-tel van, akkor sich-es. A KATI szórendben, ha az alany egy rendes főnév, akkor egy tárgyesetben vagy részesesetben álló visszaható/személyes névmás az alany elé kerülhet. Pl. Wenn mich diese Dinge interessierten... Wenn sich die Menschen damit beschäftigen würden...
2014. jún. 25. 07:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
#6 Akkor tehát hogy is van a mondat helyesen?
2014. jún. 25. 07:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

Dort haben wir unsere Angelegenheiten erledigt, UNS mit unseren Eltern und Verwandten getroffen, und abends mit unseren Freunden zu Abend gegessen.


...dass ihm das Kochen sehr wichtig ist.

2014. jún. 25. 07:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

#5-ös válaszoló vagyok.


Köszönöm,hogy kijavítottál,máskor figyelek majd az ilyen kis részletekre.


Tehát kérdező,kell az uns is a mondatba.

2014. jún. 27. 12:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!