Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Nyelvtanulás » Helyesen lett lefordítva ez a...

Helyesen lett lefordítva ez a magyar szöveg németre?

Figyelt kérdés

Kicsi szobám közepén egy nagy asztal áll. Ezen a nagy asztalon láthatsz három drága könyvet. A drága könyveket öreg nagyszüleimnek adom. Kapok tőlük sok szép ajándékot. Néha én is adok nekik.

Hét órakor elmegyek a barátommal edzésre és két órát maradunk a sportcsarnokban. Egy fél óra alatt hazaérel és lefekszem aludni. Tévét nem nézek, mert mindig nagyon fáradt vagyok. Reggel 6 óráig alszom.

Jó barátaimmal gyakran sétálunk kis városunk zöld parkjában. Egy olcsó étteremben gyakran rendelünk finom ételeket és hideg italokat. Az elégedett vendégek mindig sok borravalót adnak a gyors pincérnek.


Mein kleines Zimmer steht mitten ein großer Tisch. Auf dieser den großen Tisch siehst du drei teuere Bücher. Die teueren Bücher gebe ich für meinen alten Großeltern. Ich bekomme von ihnen viele schöne Gift ab. Ich gebe auch für sie zeitweilig.

Ich gehe mit meinem Freund um sieben Uhr auf Training und wir bleiben zwei Stunden lang in der Sporthalle. Ich gehe nach Hause während halb Stunde und ich lege schlafen. Ich sehe TV fern nicht, denn ich bin sehr müde immer. Ich schlafe bis 6 Uhr.

Wir spazieren oft mit meinen guten Freunden in gelbem Park von unseres kleinen Stadts. In einem billigen Restaurant bestellen wir oft leichte Essen und kalte Trinken. Die zufrieden Gäste geben immer vieles Trinkgeld für schnellen Kellner.



2014. dec. 1. 15:41
 1/4 anonim ***** válasza:
100%

In der Mitte meines kleinen Zimmers steht ein großer Tisch. Auf diesem großen Tisch siehst du drei teure Bücher. Die teuren Bücher gebe ich meinen alten Großeltern. Ich bekomme von ihnen viele schöne Geschenke. Manchmal gebe ich ihnen auch Geschenke.

Ich gehe mit meinem Freund um sieben Uhr zum Training und wir bleiben zwei Stunden lang in der Sporthalle.

In einer halben Stunde bin ich zu Hause und gehe schlafen. Ich sehe nicht fern, denn ich bin immer sehr müde. Ich schlafe bis morgens 6 Uhr.

Ich spaziere oft mit meinen guten Freunden im grünen Park von unserer kleinen Stadt. In einem billigen Restaurant bestellen wir oft leckeres Essen und kalte Drinks. Die zufriedenen Gäste geben dem schnellen Kellner immer ein gutes Trinkgeld.

2014. dec. 2. 00:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

A "gift" jelentése a németben méreg -

Nem "ajándék"

2014. dec. 2. 15:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Vagyis ez nem volt jó

"Ich bekomme von ihnen viele schöne Gift ab"

2014. dec. 2. 15:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Köszi szépen a fáradságot. Nagyon rossznak tűnik egyébként, mert most hogy átnéztem rengeteg hibának tűnik.
2014. dec. 2. 18:48

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!