Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Speciális tanfolyamok » Önfejlesztés? Milyen speciális...

Önfejlesztés? Milyen speciális tanfolyamok vannak?

Figyelt kérdés
Középiskolás,végzős diák vagyok.Van jogosítványom,nyelvvizsgám,a nyáron szeretnék búvárvizsgát tenni.Arra lennék kíváncsi,hogy milyen ezekhez hasonló képzések,tanfolyamok vannak amivel fejleszteni tudnám magam?Olyanokra gondolok amiket lehet suli mellett csinálni.A válaszokat előre is köszönöm.

2017. aug. 31. 18:44
 1/2 anonim ***** válasza:

Még egy nyelvvizsga? Egyébként szabadidődben sportolj, azzal nagyon sokat teszel önmagadért. Mit szeretnél érettségi után csinálni? Ha ezt tudjuk, könnyebben ajánlhatunk valamit, ami hasznodra válik.


Egyébként saját pénzből finanszírozod mindezt, vagy a szüleid tudnak támogatni? Nem rosszindulatból kérdezem, hanem kíváncsiságból, mert én nálad idősebb vagyok, és küzdök, hogy ezekre jusson pénzem :)

2017. aug. 31. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Az egyetem mellett szeretnék arabot tanulni.Sok fajta küzdősportot tanultam,űztem,viszont sérülés miatt nem csinálhatom.Jelenleg harművészetet tanulok.Érettségi után a Nemzeti Közszolgálati Egyetem a cél.


Saját pénzből csináltam meg őket :) Ilyenkor nyáron végig dolgozok,és amikor évközben van lehetőségem akkor is.Viszont nem könnyű félretenni.Hétvégente mindig hívnak erre-arra,barátnő van 3 éve.Ha valamire kell, akkor felállítok egy fontossági sorrendet és nem érdekel ha pl 1 évig sehova nem megyek,a cél elérése fontosabb. :)

2017. szept. 1. 14:30

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.