Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Speciális tanfolyamok » Semmelweis Egyetemen PhD...

Semmelweis Egyetemen PhD hallgatóként?

Figyelt kérdés
Orvostanhallgató vagyok a Semmelweis Egyetemen, és nem tudom eldönteni, hogy megcsináljam-e a PhD-t. Nagyon szeretnék dolgozni és betegekkel foglalkozni, viszont jó lehetőségem is lenne a PhD elvégzésére. Sajnos elég tájékozatlan vagyok még ezügyben, milyen előnyökkel/hátrányokkal járnak az egyes opciók?

2018. febr. 11. 00:19
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Én PhD-t csinálok jelenleg, még nem tudtam egyértelműen eldönteni, hogy jó ötlet-e :D
2018. febr. 11. 00:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%

Nekem főleg olyan ismerőseim vannak SOTE-ről, PhD-ről (neurobiológia), akik végül kutatók lettek. Őket mondjuk nem vonzotta annyira a klinikum és postdoc-ként dolgoznak, vagy már professzorok azóta. Szerintem ha érdekel a kutatás, és mondjuk tudsz mellette szakmai munkát végezni, akkor jól lehet keresni és hosszú távon többet tehetsz a betegekért és a tudományért.

Elvileg lehet a kettőt együtt csinálni, de azért a kutatás teljes embert kíván.

2018. febr. 11. 01:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%
Elvileg végezhetsz párhuzamosan rezidensi képzést és a doktorit. Ha nem érdekel a kutatás, szerintem ne kezdd el, de szerintem orvosként is sokat tehet hozzád és nem utolsó sorban több perspektívát megnyit előtted a szakmádban.
2018. febr. 11. 01:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
+ vannak olyan helyek, ahol gyakorló orvosként is elvárják a PhD-t.
2018. febr. 11. 07:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu