Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Tanulási lehetőségek » Pszichológia vs jog? (fontos)

Pszichológia vs jog? (fontos)

Figyelt kérdés
Pályaválasztás előtt álló végzős diák vagyok, kitűnő bizonyítvánnyal. Nem tudom eldönteni, hogy pszichológiával vagy joggal tudnék a későbbiekben könnyebben elhelyezkedni. Milyenek a lehetőségek? Tanulás szempontjából melyik a nehezebb? Melyik szak elvégzése után kereshetek többet?

2013. aug. 29. 22:39
 1/6 anonim ***** válasza:
0%
Alapvetően az a fontosabb kérdés, hogy mit szeretnél csinálni inkább. És persze, hogy hol szeretnél élni. Szerintem kevés pszichológus keresi betegre magát Magyarországon, jogászból viszont annyi van, mint a fene (és ki szereti a jogászokat? :p :D ). Szóval nem tudom, én egyiket sem választanám. :)
2013. aug. 29. 22:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim válasza:
68%
A pszichológus többnyire hallgat,a jogász többnyire beszél. :) A pszichológust nem szidják. :) Viszont kevesebbet keres mint egy jogász.A pszichológus kevesebbet is tanul mint egy jogász. :) Stb...Stb.
2013. aug. 29. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim válasza:
26%

De ha pszichológusnak mész akkor a nékül tudsz az emberek dolgairól,hogy facebookjukat bámulod...van azért bennE valami:D

Kettőt egyszerre:nézed a monitoron a facet-és csak bologatsz,miközben valaki magyarázza a dolgait.

Mennyivel több infó...

2013. aug. 30. 00:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
65%

Én mindkét helyre jelentkeztem, végül jogira vettek fel. Nem bántam meg.

A jogin többszörösét kell tanulni mint a pszichológia szakon az igaz, de többrétű is lesz a tudásod - bár a két szakot nem igazán lehet összehasonlítani.

Van pár pszichológus ismerősöm, nem keresik agyonra magukat, sőt a legtöbbnek munkája sem nagyon van.