Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Tanulási lehetőségek » Ez az én történetem! (lent)?

Ez az én történetem! (lent)?

Figyelt kérdés
Én olyan diák vagyok aki csak akkor tud tanulni ha teljes csönd van és csak egyedül vagyok egy nyugod helyen!Hát sajnos a szüleim nem a legjobb helyre küldtek engem mert tanulószobán kell résztvegyek ami kollégistáknak kötelező!24emberrel kell egy helyen tanulnom,nem birok abszolut koncentrálni a tanulásra 3órát bent ülök és egy árva szó nem megy a fejembe! Jövőre iskolaváltáson veszek részt csak nem bukhatok semmibőlse és ez így nem lesz jó 5tantárgy kétes de valamikor nem alszok és egyedül tanulok akkor nagyon nagyon jól szívja az agyam a tudást!Mit tegyek hogy biztosítsam magamnak a megfelelő környezetet?Ha megbukok akkor itt maradok míg ki nem rugnak mert szüleim se értik meg a bajomat csak szidnak! 15/F

2014. febr. 26. 23:36
 1/9 anonim ***** válasza:
Dugj vattát a füledbe, akkor nem fognak annyira zavarni a többiek -
2014. febr. 26. 23:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

Régen jobban tanultál?

Most akkor te kilencedike vagy ugye?

2014. febr. 26. 23:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
Beszéld meg ügyeletes tanárra, hogy ilyen problémád van, ha normális lehet megengedi, hogy szobában tanulj egyedül.
2014. febr. 27. 01:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
Igen 9.-es vagyok és régen sokkal jobban tanultam!Ha beszélnék az ügyeletes tanárra amit már többször megtettem azt mondja nem kivételezhet a többiekel se!Nem tudok mit csinálni abszolut nem lesz meg bukás nélkül az év vége ha ez így marad!Örökre itt ragadok!
2014. febr. 27. 07:04
 5/9 anonim ***** válasza:

Milyen iskola ez?

Hát ilyen magántanulónak nem tudsz elmenni?

2014. febr. 27. 10:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:

Szegedi gimnázium és anyagilag nem tehettem meg!

Ez rontsa el az egész életem!

2014. febr. 27. 14:52
 7/9 anonim ***** válasza: