Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Tanulási lehetőségek » Joghallgató vagyok, de kétségb...

Joghallgató vagyok, de kétségbe vagyok esve. Hogyan érdemes tanulni a római jogot?

Figyelt kérdés

Végigolvasom többször vagy szép lassan oldalanként memorizáljam?

Próbáltam ígyis-úgyis, de az egyikkel túl lassan haladok, másik verzióval meg elolvasom és alig jegyzem meg. Meg igazából bárhogy tanulom elfelejtem...Mit tegyek? :(

Köszönöm előre is a segítséget!



2016. szept. 25. 19:22
 1/8 anonim ***** válasza:
Nem olvasni kell, hanem tanulmányozni, feldolgozni, megérteni a működését. Ha kell mégegyszer kijegyzeteled otthon külön tanulós füzetbe, A4-es üres lapra és sorba lefűzöd őket.
2016. szept. 25. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

Úgy is van. Értelmezd, tanulmányozd, értsd meg, aztán a tanár úgyis az apróbetűre fog rákérdezni (tapasztalat ;) ).

Komolyra fordítva; minden kell, sajnos.

2016. szept. 25. 19:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:

Ohh értem :(

Köszönöm a válaszokat, megpróbálom! :)

2016. szept. 25. 20:16
 4/8 anonim ***** válasza:
Én is most kezdtem, de nekem marad a lassú kijegyzetelés... nem tudok jobbat.
2016. szept. 26. 07:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:

Az a baj, hogy nekem arra nincs időm :(

Ezen a kedves egyetemen 100 oldal római jogra adnak 4 napot...és ezen kívül persze még van a többi tantárgy is

2016. szept. 26. 10:27
 6/8 anonim ***** válasza:
100%
Én is ELTE-re járok... :D
2016. szept. 26. 22:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Ha mar most nem birod gondolkozz el inkább rajta hogy máshova menj, jobban jársz ha meg most esel ki és nem szenvedsz

Ha egyszer nem megy nem kell erőltetni

2016. szept. 27. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
Nem arrol van szo, hogy nem megy, csak nehez...es segitseget kertem:D
2016. szept. 28. 17:11

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu