Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Népszokások » Figyelem, kulcskérdés következ...

Figyelem, kulcskérdés következik! : Honnan a fenéből tudják az emberek, hogy mi a divatos?

Figyelt kérdés
Azt nem fogadom el válasznak, hogy onnan, hogy megnéz másokat. Egy csöves sohasem lesz divatos. Ezek jönnek valahonnan felülről. Nyilván a nagy francia, amerikai és olasz magazinokból, de ők is ki kell, hogy találják. Van, ami megmarad, van ami nagyon hamar elavul. Amikor kitalálnak valamit, honnan tudják, hogy az "jó"? Ebben szerintem nem lehet szubjektíven ítélkezni, hiszen mindenki máshogy látja, más az ízlése az egyes embereknek. Vagy egyszerűen arról van szó, hogy ha elég emberrel sikerül elhitetniük, hogy valami jó, akkor az divatos lesz? Számomra ennek se eleje, se vége.
2011. ápr. 22. 21:18
 1/9 anonim ***** válasza:
100%

ígyvan, a nagy divattervezők kitalálják, majd ráadják a modellekre, hirdetik mindenfle ismert emberrel, ezt árulják aranyáron exkluzív termékként, ahol az árat a divatossága indokolja, aki pedig követni akarja az követi.

ez a pénzről szól :) de nincs ezzel baj

2011. ápr. 22. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Van egy hatalmas szervezet, és a világ szinte minden fejlett országa benne van (mi is) vannak köztük divattervezők, textillel dolgozó szakemberek, marketingesek, lakberendezők, designerek, tehát nagyon sok külsőségekkel foglalkozó szakember, és jó pár évre előre kitalálják a következő divat színeit, tehát itt csak színekről és talán anyagokról van szó, és azt mindenki használja a reklámipar a nagy divatcégek, újságok. Például a 2001ben volt a Word trade center elleni merénylet, rá pár évvel már mindenki ezüstös futurisztikus színeket használt, mert az épület volt az ihlető. Volt róla egy izgalmas film is, és cikkek is megjelentek a szervezetről.
2011. ápr. 22. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:

"ígyvan, a nagy divattervezők kitalálják, majd ráadják a modellekre, hirdetik mindenfle ismert emberrel, ezt árulják aranyáron exkluzív termékként, ahol az árat a divatossága indokolja, aki pedig követni akarja az követi.

"


Értem. Tehát az egész ipart hit élteti. Pontosabban a hitetés. Ha én egy divatdiktátor vagyok nekem van egy dobókockám (első tárgy, ami eszembe jutott), befestem valamilyen színre, beharangozom, hogy az a szín lesz az év színe, lefotózok pár "hírességet" (a "sztárságot" is a hit élteti) abban a színben, kihirdetem, hogy mindenki ilyet akar, kikiáltom, hogy az 200.000.000 forintba kerül- akkor az annyit is fog érni?

2011. ápr. 22. 21:31
 4/9 anonim ***** válasza:
100%

Régen a divatlapokból,most pedig a netről tudják az emberek,hogy mi az aktuális divat.

A jelentősebb szalonok pedig elkészítik.

Akinek erre nincs pénze,az utánozza őket. Ha már sokan viselik a divatos cuccokat,akkor a divatházak újfajtával jönnek elő.

Ahogy előttem írták,ebben a szakmában sokan érdekeltek. Ezért van,hogy időnként változnak a divatos anyagok,kiegészítők is.

Volt időszak,amikor sálat viselt minden nő télen-nyáron.

Vagy divat volt a mindenféle gyöngyből készült nyaklánc is. Még lehetne sorolni az ilyeneket.

20-30 évenként pedig,kis változtatással megismétli önmagát.

2011. ápr. 22. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
Jaja 20 évente ismétlődik, lásd szaggatott farmer. Imádom!!
2011. ápr. 22. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
A "divat diktátorok" eldöntik, hogy mi legyen a divat, mivel tekintélyük van a szakmában, így az is lesz. Már ilyenkor lehet tudni, hogy mi lesz az őszi divat, hiszen a gyártóknak fel is kell készülni rá.
2011. ápr. 22. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

""ígyvan, a nagy divattervezők kitalálják, majd ráadják a modellekre, hirdetik mindenfle ismert emberrel, ezt árulják aranyáron exkluzív termékként, ahol az árat a divatossága indokolja, aki pedig követni akarja az követi.

"


Értem. Tehát az egész ipart hit élteti. Pontosabban a hitetés. Ha én egy divatdiktátor vagyok nekem van egy dobókockám (első tárgy, ami eszembe jutott), befestem valamilyen színre, beharangozom, hogy az a szín lesz az év színe, lefotózok pár "hírességet" (a "sztárságot" is a hit élteti) abban a színben, kihirdetem, hogy mindenki ilyet akar, kikiáltom, hogy az 200.000.000 forintba kerül- akkor az annyit is fog érni?"



ha az összeg nem is helyes, de igen, nyilván nem előállítási költség +20% haszonért árulják a legújabb divat termékeit. de nagyon sarkítva végülis ez a lényeg. nem kis gépezet ez, de nagyon sokan a divatszakmából élnek.


a divatnak annyi a lényege, hogy tartozz valahová (a divatosan öltözők táborába) illetve hogy ne töprengj rajta, mit vegyél fel reggel, mert a divat megmondja.

2011. ápr. 23. 00:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

Ha az számít divatos ruhának, amit pl. a Fashion TV-ben is látni, akkor a divatos ruhával (meg sok minden más divatos dologgal [de azért mégsem mindennel]) csak az a bajom hogy nem túl ízléses, ellenben elég ocsmány.

Pénz nem adnék érte.


Ami az utca emberén van, az általában jóval emészthetőbb, pedig az többnyire kínai.

2011. ápr. 23. 01:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

szerintem ez mindig is úgy volt, hogy "nézd, még paris hilton is ezt hordja" a régi korokban max a grófok, vagy a tudósok, vagy a színházi színészek, stb.

de én hülyeségnek tartom a divatot.

Egy oscar wilde idézet: "A divat egy valami, ami olyan szörnyű, hogy fél évente meg kell változtatni."

2011. máj. 7. 16:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!