Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Nyelvek » Angol-Magyar fordítás. Google...

Angol-Magyar fordítás. Google nem segített. Ti megtennétek nekem e szívességet?

Figyelt kérdés

Sziasztok. Volt egy SMS-es megrendelésem, de sajnos nem volt valami jó a szerverrel, de levonta a pénzt, a megrendelésből pedig nem lett semmi. Az oldalon csak angolul lehet írni a supportnak. Kérlek titeket, aki tud segítsen. Előre is köszönök minden lefordított mondatot. A GOOGLE FORDÍTÓ nem sokra vitte, webfordítás.hu sem....


Hello HKSFREESTYLE,


After checking our database we have discovered that the order was not completed successfully. Nothing has been charged so far to you since this occurs after successful completion of the order.


Please note:

1. Please keep in mind that your provider eventually retains the money. In this case it will get credited to you again. If you have questions about it please contact your provider.


2. If you forgot the code word "game" or sent the wrong code word (example gamd) we don't get the order sms or the money. If you had to pay something you have to contact your provider and ask them what happened to your money.


If you have further questions, please don't hesitate to contact us.


Kind regards from Karlsruhe,


Bruno Ahandagbe

Gameforge Billing-Support


2011. máj. 9. 18:48
 1/4 anonim ***** válasza:
röviden: elbasztál valamit a rendelésnél de visszakapod a pénzed, valamikor...
2011. máj. 9. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Az első 2 bekezdés kellene csak abból már mindent kihámozok. Plz segítsetek:(
2011. máj. 9. 19:06
 3/4 anonim ***** válasza:

"Az adatbázis ellenőrzése után észleltük, hogy a rendelés meghiúsult.Semmi sem kerül számlázásra részedre, mivel azt csak megvalósult rendelés esetén lehetséges.

Megjegyzés:

1Tarts szem előtt, hogy a forgalmazó esetenként megtartja a pénzt. Ebben az esetben, újra jóváírják az ön számára.. Ha kérdése van ezzel kapcs. vegye fel a kapcsolatot a forgalmazóval/szolgáltatóval.

2.Ha elfelejtette a jelszót "game" (játék), vagy rosszat adott meg(pl gamd) akkor nem kaptuk meg a rendelést és a pénzt sem. Ha fizetnie kellett valamiért, fel kell vennie a kapcs. a szolgáltatóval, azzal kapcsolatba, hogy mi történt a termékkel.

További kérdés esetén, nyugodtan forduljon hozzánk"


ennyi nagyjából

2011. máj. 9. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
ja bocsi az elütésekért :/
2011. máj. 9. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!