Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Nyelvek » Amazon. De ről rendeltem,...

Amazon. De ről rendeltem, kaptam tőlük (német nyelvű) levelet, segítene valaki lefordítani?

Figyelt kérdés

Guten Tag,


bei der Bestätigung Ihrer Zahlungsdaten ist ein Problem aufgetreten. Um einen potenziellen Missbrauch Ihrer Zahlungskarte zu verhindern, haben wir Ihre Bestellungen zurückgestellt und Ihr Konto gesperrt. Sie können erst dann wieder Bestellungen aufgeben, wenn wir Ihre Informationen überprüft haben.


Um dieses Problem zu beheben, müssen wir einen aktuellen Kontoauszug für Ihre mastercard mit den Endziffern 45 überprüfen. Um Ihren Kontoauszug in unser sicheres Dokumentenportal hochzuladen, melden Sie sich bei Ihrem Konto an und befolgen Sie die Anweisungen.


Folgende Angaben müssen auf dem Kontoauszug zu sehen sein:

-- Ihr Name und Ihre Rechnungsadresse

-- die letzten vier Ziffern der Kartennummer Stellen Sie zu Ihrem eigenen Schutz sicher, dass nur die letzten vier Ziffern sichtbar sind.


Wir werden Ihren Kontoauszug überprüfen und uns innerhalb von 24 Stunden bei Ihnen melden. Zum Schutz Ihrer Daten beschränken wir den Zugriff auf Ihren Kontoauszug auf ein Team unserer Kontospezialisten. Unser Kundenservice kann sehen, dass wir diese E-Mail verschickt haben. Er kann Ihren Kontoauszug jedoch weder einsehen noch weitere Informationen zu dieser Angelegenheit geben.


Bitte entschuldigen Sie eventuell entstandene Unannehmlichkeiten.


Wir bitten Sie, keine neuen Konten zu eröffnen, da eventuelle Neubestellungen dadurch verzögert werden können.


Freundliche Grüße


Kontospezialist

Amazon.de



2018. nov. 28. 17:07
 1/4 anonim válasza:
90%

Jó napot,



Hiba történt a fizetési adatok megerősítésében. A fizetési kártya lehetséges visszaéléseinek megelőzése érdekében elhalasztottuk megrendeléseidet, és felfüggesztettük fiókját. Nem tudsz megrendelést rendelni, amíg nem ellenőriztük adatait.



A probléma megoldásához át kell tekinteni a 45 master-kártyára vonatkozó legfrissebb számlakivonatot. A nyilatkozat feltöltéséhez a biztonságos dokumentumportálra jelentkezzen be a fiókjába, és kövesse az utasításokat.



A bankszámlakivonaton a következő információknak kell megjelenniük:


- nevét és számlázási címét


- a kártya utolsó négy számjegye A saját védelmére győződjön meg arról, hogy csak az utolsó négy számjegy látható.



24 órán belül ellenőrizni fogjuk bankszámlakivonatát, és kapcsolatba lépünk Önnel. Adatainak védelme érdekében bankszámlakivonatunkhoz hozzáférést biztosítunk fiókszakértőink egy csapatához. Ügyfélszolgálatunk látja, hogy elküldtük ezt az e-mailt. Azonban nem látja a bankszámlakivonatát, és nem ad további információt ebben a kérdésben.



Kérjük, bocsáss meg minden okozott kényelmetlenséget.



Azt kérjük, ne nyisson meg új fiókokat, mert ez késleltetheti az új megrendeléseket.



Üdvözlettel



fiókszakértőjével


Amazon.de

2018. nov. 28. 18:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Röviden: a fizetésnél probléma merült fel, a kerditkártya esetleges jogtalan használatának megelözése végett a megrendelést befagyasztották és a (amazonos) kontót átmeteileg zárolták. A rendelést akkor szállítják, ha az adatokat ellenörizték.

A probléma rendezéséhez szükséges egy aktuális számlakivonat és a 45-re végzödö hitelkártya ellenörzése.

Jelentkezzen be az amazonos kontóra, és töltse fel a számlakivonatot.

Ennek tartalmaznia kell a megrendelö nevét, lakcímét és a kretitkártya utolsó NÈGY számjegyét. (A többi számjegyet tegye olvashatatlanná)

Az amazon ellenörzi az adatokat és 24 órán belül visszajelez.

A számlakivonatot csak egy ezzel megbízott csoport látja, más nem fér hozzá az adatokhoz.

Elnézést kérnek az esetleges kellemtelenségekért.

Eeten kivül kérik, hogy nem nyiss új amazon-kontót, mert azzal csak elhúzódik a dolog.

2018. nov. 28. 18:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Probléma lépett fel a fizetési adatok visszaigazolásával kapcsolatban. Hogy elkerüljük, hogy a kártyájával visszaéljenek, visszavontuk a rendelést és lezártuk a fiókját. Csak miután ellenőríztük az adatait tud majd újra rendeléseket feladni.


A probléma megoldásához meg kell vizsgálnunk a Mastercard kártyája (számlaszám utolsó számjegye 45) aktuális kivonatát. Hogy fel tudja tölteni a számlakivonatot a biztonságos dokumentumportálunkra, lépjen be a fiókjába és kövesse az alábbi utasításokat:


Az alábbi adatoknak kell a számlakivonaton látszódnia:

- az ön neve és számlázási címe

- a kártyaszáma utolsó négy számjegye. A saját biztonsága érdekében bizonyosodjon meg róla, hogy csak az utolsó négy számjegy látható.


Ellenőrizni fogjuk a számlakivonatát, és 24 órán belül kapcsolatba lépünk önnel. Az ön adatai védelmében csak egy specialista csapatunkra korlátozzuk a hozzáférést a számlakivonathoz. Az ügyfélszolgálatunk láthatja, hogy elküldtük ezt az emailt. Nem tudnak azonban a számlakivonatába belenézni, sem az üggyel kapcsolatban további információt adni.


Kérjük, bocsássa meg az esetleg fenálló kényelmetlenségeket.


Kérjük, hogy ne nyisson újabb fiókokat, mert az esetleges új rendeléseket késleltetheti.

2018. nov. 28. 18:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Nagyon szépen köszönöm! Sokat segítettél! :)
2018. nov. 28. 19:38

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!