Kezdőoldal » Otthon » Albérlet » Mennyibe kerülhet egy kis...

Mennyibe kerülhet egy kis albérlet 1 főre? (magamnak keresek) akár ha nem is budapest, hanem veszprém pl vagy szombathely.

Figyelt kérdés
Mire érdemes odafigyelni? Kapok 50 ért teljes lakást egyedül, vagy kisebb házat? Hol érdemes nézni?
2017. febr. 13. 16:38
 1/8 A kérdező kommentje:
Elsősorban veszprém környékén gondolkodom, vagy a balaton fölötti falvakban (tapolca környéke, keszthely, stb)
2017. febr. 13. 16:39
 2/8 A kérdező kommentje:
Igazából internetes munkám van (programozó vagyok) így az ország bármely részéről dolgozhatok, vagy akár külföldről is, de azért BAZ megyébe, vagy szabolcsba nem akarnék menni.
2017. febr. 13. 16:42
 3/8 anonim válasza:
100%
Igazából nem hinném hogy 50 ezerért túl nagy valasztekod van. bár nem ismerem a vidéki ingatlanárakat, de szerintem valamivel olcsóbbak mint Pesten. Ez mázli kérdése hogy találsz-e ennyiért. :)
2017. febr. 13. 23:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

Nézelődj. Szombathely amúgy kizárt szerintem.

Az által említett helyeken sem találtam, max:

[link]



Szeged vagy Pécs esetleg? Ott néha-néha van egy-egy garzon ennyiért.

[link]

[link]

[link]

2017. febr. 14. 01:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
100%

Székesfehérváron önkprmányzati bérlakásban élek, ezeket pályázat útján adják, általában az önkormányzatok honlapján vagy ha van városi napi/hetilap abban jelenik meg a pályázat amire pályázni kell.

50nm 2szoba konyha 20.000+rezsi...

Magántulajdonú ingatlanok meg fehérváron 60+rezsinél kezdődnek... persze gyerekkel meg kis családdal könnyebb megkapni az ilyen pályázatokat... de nekem is mázlim volt.

2017. febr. 14. 08:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
100%
Szombathelyen nagyon nagy szerencse kell h ilyen lakást kifogj ennyi pénzért. Ritka mint a fehér holló az ilyen lakás és óriási rá a kereslet. Tapasztalatból beszélek.
2017. febr. 14. 13:29
Hasznos számodra ez a válasz?