Kezdőoldal » Otthon » Barkácsolás » 23 nm-es kicsi lakásomból...

23 nm-es kicsi lakásomból szeretnék kivetetni egy 1m széles falat, nem is teljesen a plafonig. Nem főfal, de van rajta két villanykapcsoló. Hogyan kezdjem? Tudtok ajánlani rá szakembert? Köszi

Figyelt kérdés
2012. jan. 5. 23:11
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
Mégis milyen lakás? házgyári panellakás? Mert akkor nem lehet kivenni, mivel bele van vasalva a födémbe a fal.
2012. jan. 5. 23:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 A kérdező kommentje:
Bocsánat, ha nem adtam meg elég infót, nagyon laikus vagyok a témában, ráadásul nőnemű. Budapesti 4 emeletes téglaházban lévő lakásról lenne szó.
2012. jan. 5. 23:44
 3/19 anonim ***** válasza:

Hogyhogy nem plafonig? Fentről lecsüng majd egy pár sor tégla? És mitől nem fog leesni???


1. és legfontosabb: statikust kell hívni, aki megnézi, érintené-e a változtatás bármi módon a teherhordó szerkezetet, kivehető-e a fal(rész) és hogyan. Ha kivehető:

2. villanyszerelő (ha tudod, beszéld rá, hogy vállalja azt a kis bontást is, és akkor egy füst alatt megvan): bont, sittet talán el tudja szállítani (háztartási hulladékhoz nem szabad rakni), villanyt átvezeti máshová, amihez valószínűleg hornyot vés, ami rettenetes port csinál és visító zajt – vegyél sok takarófóliát és festőszalagot!

3. festő (olyan, aki vakolást vagy gipszelést vállal, hogy ne kelljen kőműves is...) – a fal helyét oldalt és a plafonon, valamint a hornyot bevakolja ( kigipszezi, lefesti vagy tapétát pótol.

4. Földön milyen burkolat van? Azt is ki kell igazítani... Ha parketta, parkettást kell hívni, ha csempe, burkolót... Persze kell pótcsempe/pótparketta, és az összeeresztés látszani fog (mert nem úgy jön majd ki, mintha eleve egy szoba lett volna...)


Ha nem vettem el a kedved, akkor sok sikert!!!


:)))