Kezdőoldal » Otthon » Egyéb kérdések » Miért nem robban be a straus...

Miért nem robban be a straus motoros fűkasza?

Figyelt kérdés
Már szervízben is járt de csak a karburátort cserélték ki, de ugyan úgy nem robban be! EZ MITŐL LEHET? A VÁLASZOKAT ELŐRE IS KÖSZÖNÖM!

2015. szept. 25. 16:37
 1/3 anonim válasza:

Ennek kb 6-8 oka is lehet.

Gondolod, hogy így látatlanban lehet mondani valami diagnózist ?

Ez olyan mintha a Facebook-on megírnád a háziorvosnak hogy szarul vagy, és várnád hogy meggyógyítson.

2015. szept. 25. 16:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 SprintElek válasza:
100%
Rengeteg oka lehet. Koszos üzemanyag, nem megfelelő keverék, rossz karburátor beállítás, nem működő szivató, rossz gyertya, vezeték törés, érintkezési hiba, gyújtás hiba illetve törött/repedt dugattyú gyűrű, rossz szimering. Kapásból ennyi jutott eszembe.
2015. szept. 25. 20:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 TonyService válasza:

Sűrűn javítok FS 400 feletti fűkaszákat, ami negyedmilliótól indul újonnan. Az egyik barátom vett egy STRAUS FŰKASZÁT 20ezerért, pár óra használat után alig indult neki. visszavitte, kicserélték, és az új gép is ezt produkálta. Ekkor hozta el hozzám, hogy mi lehet a baja, vissza vigye-e megint. A diagnózis: 5pumpálás, pöccre indult, majd kipörgés után fuldoklott, és le ált. Miszlikre szedtem, mindent rendben találtam, de nem indult. Vetettem vele új karburátort, de azzal se indult, csak pöfögött, és lefulladt. Majd gyertyacsere, gyujtáskontrol, és csurig tankoltam. Indult ment tökéletesen. Majd pár perc használat után ismét kezdődött előröl a jelenség. A HIBA GYORSAN KIDERÜLT, HOGY MÁR ÚJONNAN SELEJT A TANKBAN A BÚVÁRCSŐ! Mivel túlnyomásos a tank, ezért a benne lévő búvárcsövön keletkezett repedések nem engedik a benzint feljutni a karburátorba, igy gyakorlatilag üzemanyaghiány lép fel. Megtévesztő, hogy a pumpa szívja rendesen, de miután beindul a gép, felpörög, és egyre kevésbé akar menni, fullákol. Több gépet javítottam azóta, és mindnek ez volt a baja. (Új gépekről beszélek) Az első áldozatom a cimborámnál azóta is megy rendesen, 20:1 keveréket használt. Több száz ezret keresett vele egy nyáron. Persze nem irigylem, mert fizikailag nem egyszerű kenyérkeresés nagy gazban, kullancsosban.

Szóval: Ellenőrizd az üzemanyag csöveket, a tankban főleg! A tank nyitáskor szuszogjon, mert túlnyomás alatt kell hogy legyen. Ha a pumpa repedt, akkor nem szívja fel rendesen a benzint, de ha szimeringes, akkor sem szeret indulni! 1deci olajat 2liter benzinhez! Inkább füstöljön, mint megszoruljon! Gyertya csere márkásra! Csavarokat érdemes meghúzogatni, mert gyárilag laza mindenütt. Damilfej cserével nagyon hatékony készülék. Nagyobb átmérőjű dobbal nagyon megnövelhető a teljesítménye. Apukámnak is ilyen van, és Sthil FS 4xx-ra való damilfejet tettem rá, (esztergált adapterek szükségesek) nagyon pazar lett. A gyári damilfej átmérője kicsi ezért rossz a hatásfoka, és ami kapható minden más hozzá az KUKA!

2016. márc. 1. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!