Kezdőoldal » Otthon » Egyéb kérdések » Lakásbiztosítást kötnék, de hol?!

Lakásbiztosítást kötnék, de hol?!

Figyelt kérdés
Tapasztalatokat árnyék hol érdemes kötnöm,ahol ha baj van fizetnek is

2016. jan. 24. 17:52
 1/7 anonim ***** válasza:

Én csak rossz tapasztalatot tudok írni, de talán azzal is előrébb vagy.

A Groupamánánál NE!!!


Üvegkárunk volt, betört ablak, az üveges megcsinálta, nem kellett fizetnünk semmit, számlát sem adott, csak egy munkalapot. Mondta, hogy kapcsolatban állnak a Groupamával, majd ők elküldik a számlát a biztosítómnak, aki egyből nekik fizet, így én, mint ügyfél, egy fillért sem fizetek és nem is kapok, de a gondom megoldódik.

Hónapokon át kaptam a leveleket a biztosítótól, hogy küldjem be a számlát.

Minden levél után felhívtam őket, így végül is nekem volt költségem...

Elmondtam, hogy nincs számla, nem kaptam, az üveges adja oda nekik, erre határozottan állította az ügyintéző, hogy márpedig ilyen nem létezik, ők sosem fizetnek a szolgáltatónak, csakis az ügyfélnek. Plusz költségként a biztosítós hívások után mindig fel kellett hívnom az üvegest, a hölgy már kínjában nevetett, hogy márpedig ők mindig így csinálják, és meg is kapják a pénzüket a biztosítótól. Már névről ismert, olyan sokszor beszéltünk...

Jó 3-4 hónapon keresztül jöttek a levelek, állították, hogy nem kaptak számlát, az üveges állította, hogy már 2 hónapja bevitte.

A vicc az egészben, hogy a végén újabb levél, újra azt állították, hogy nincs számla, az üveges pedig közölte, hogy érdekes, mert neki már ki is fizette a biztosító a munkát.

Mint kiderült, 2x vették fel ugyanazt a kárbejelentést a rendszerbe, az egyiket le is zárták a számlával, a másik miatt pedig zaklattak. és 4 hónap kellett, hogy kiderüljön, hogy csak 1 üvegkárom volt, nem 2. köszönöm, hogy a birkaságuk miatt 4 havi telefonálgatás költségét fizethetem, + az idegeskedés, hogy baj van...


a másik, hogy volt egy betörésünk, bejelentettük, kijött a kárszakértő. Valami gusztustalanul flegma stílusa volt, a betörést egy mondattal elintézte, majd elkezdte fikázni a házat, hogy rossz állapotú a tető, ha lesz egy beázásunk, ne várjuk, hogy fizetni fognak, stb.

Rohadtul nem emiatt hívtuk ki. Félt a kutyáktól, így a kutyák be lettek zárva a házba addig. Majd mondta, hogy akkor bemenne, megírni a papírokat. Miután közölte, hogy egy fillért se várjunk. Mondtuk, hogy ott vannak a kutyák, akik épp miatta lettek bezárva, szóval legyen szíves a kocsijában megírni a papírokat. Húzta a száját...


Harmadik, hogy ezután szerettem volna átolvasni a szerződésemet, de nem találtam meg. Több éve kötöttük már, elkallódott. Írtam egy e-mailt, amiben a pontos adataimat, de tényleg mindent megadtam, személyes adatokat, lakcímet, szerződésszámot!!!, és kértem egy példányt a szerződésből.

Erre kaptam egy egyetlen mondatos e-mailt, hogy pontosítsam, mit értek szerződés alatt.

NORMÁLISAK????????????????

erre egyszerűen nem tudtam kedves e-mailt írni, megírtam, hogy mégis mit értenék szerződés alatt, mikor megadtam a szerződés-számot is? ők mit értenek szerződés alatt, egy sütemény-receptet???



Szóval az ügyfélkezelésük egy nagy nulla.

Személyesen, telefonon, és írásban is minősíthetetlen.

Inkompetens ügyintézők sora...


KOmolyan elgondolkoztam rajta, hogy váltok.

A baj csak az, hogy ezt a biztosítást a lakáshitelemhez kellett kötni. Utána kellene járnom, hogy ha ezt felmondom, köthetek-e máshol. De macerás, mert a bank, akinél a hitelem van, már nincs ebben a városban.


Ja, ahogy megkötöttük anno, az is egy vicc volt.

Évekkel ezelőtt 7 millióért vettem a házat. Bementem a biztosítóhoz, még jó, hogy átolvastam a szerződést, mert biztosítási értékként beírtak 9 milliót.

Mondom hogy írhatnak be többet, mikor kevesebbért vettem a házat, és személyesen senki nem volt kint tőlük?

Az ügyintéző teljesen hülyének nézett, mondta, hogy ez nekem csak jó, mert ha valami történik a házzal, ők nem 7, hanem 9 milliót fizetnek. Mondom persze, biztos nem fogják megnézni, mennyiért vettem, hanem mosolyogva kifizetnek többet, mi?

Nyilván a magasabb biztosítási értékre magasabb havidíjat is számolt ki. Mondom, csinálja csak szépen vissza a normál értékre, úgyis a kifogásokat fogják keresni, hogy mi miatt ne fizessenek. Be is jött.


Remélem kapsz pozitív tippeket is, de ezt a bandát jó messzire kerüld el!

2016. jan. 24. 19:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Nagyon köszönöm!:-)
2016. jan. 24. 19:57
 3/7 anonim ***** válasza:
Nekem éppen a fent említett biztosítótársasággal volt nagyon kellemes tapasztalatom. Csőtörésünk volt, csempe alatt, amit már csak akkor vettünk észre, amikor teljesen elázott a házfal. A szerelőt és a kárszakértőt egy időpontban értesítettem, a kárszakértő egy nappal később tudott csak kijönni. Jeleztem, hogy ez nekünk azt jelentené, hogy addig víz nélkül lennénk, mert olyan helyen volt a csőtörés, hogy a vízóránál le kellett zárnunk. A kárszakértő csak annyit kért, hogyha a szerelő hamarabb érne a helyszínre, mint ő, akkor dokumentáljuk a falbontást. Szétbontottuk, közben folyamatos fénykép és videórögzítést csináltunk, a kiszerelt hibás csőszakaszt eltettük, hogy meg tudjuk mutatni. Mire kiért, már működött a vízvezetékrendszer, csak a fal maradt ott kibontva. Korrekt módon átnézett mindent, és tett egy ajánlatot, miszerint ha azt elfogadjuk, akkor igazából nem kell beküldenem a számlát sem, egyszerűsített kárrendezéssel kiutalják az összeget. Elfogadtam az ajánlatot, és egy hajszál híján, de éppen fedezte a csőszerelés, csempézés és azon az oldalon a fal elázott részének vakolását és újrafestését is. Egyedül az elfolyt víz volt az, amivel nem lehetett semmit kezdeni, de abból meg a vízszolgáltató engedte el a csatornadíj részét.
2016. jan. 24. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

akkor neked szerencséd volt, nyilván ilyen is van.

de amint látod, nekem 4 példából 4 negatív, azért ez csak jelent valamit.

a pozitívum mindössze annyi, hogy a betört ablakom végülis ki lett cserélve.

de ha azt nézem, mennyibe került az üvegcsere, és mennyit fizettem be eddig nekik...

2016. jan. 24. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
Lehet, hogy csak szerencsém volt. Talán nem annyira a biztosítótársaságon múlik. Elképzelhető, hogy van olyan irodájuk, ahol normális, lelkiismeretes emberek dolgoznak, ami aztán kivetítődik a szolgáltatás minőségére, illetve biztosan vannak irodák, ahol csak az számít az ott dolgozóknak, hogy az idő meg ne álljon, és teljen le valahogy a műszak, az ügyfél pedig nem számít.
2016. jan. 24. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Aegon !
2016. jan. 25. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

érdekességek a groupamáról.

érdemes a kommenteket is elolvasni!


[link]

2016. febr. 1. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!