Kezdőoldal » Otthon » Házimunka » Érdemes színfogót venni?

Érdemes színfogót venni?

Figyelt kérdés
Egyedül élek, fiatal srác vagyok, 6 kilós Beko mosógéppel, vegyes színű ruházattal. Mivel nincs sok ruhám, így sokszor gondban vagyok, mert nem gyűlik össze annyi se a színesből, se a sötétből, sajnos rövid programon nem igazán mos ki jól a gép, ráadásul csak 30 fokos, ha normál programra teszem a gépet, az meg pazarlás, szvsz. Érdemes lenne színfogót vennem? Mert akkor értelmesen mehetne normál programon a gép, a felesleges pazarlást elkerülve. Bocsi a hülye kérdésért, full kezdő vagyok. 23/F
2021. aug. 27. 23:08
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
Érdemes, de arra figyelj hogy a színfogó sem tesz csodát. Én fehéreket, világosakat mosom együtt. Másik adagba megy a sötét és színes ruha színfogóval. Illetve, ha valami új ruhát veszel első körben mindig áztasd be, mert lehet ereszti a színét.
2021. aug. 27. 23:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:

Én világosat meg sötétet mosok, utóbbiba megy a fekete szürke sötétkék stb., világosba minden más - egyedül a pirosakat-narancsokat teszem külön, mert azok tudnak nagy kárt okozni.

Új ruhákat ecet hozzádaásával mosd külön, de egyébként ha tudod, hogy nem ereszti a színét valami, simán mehetnek egybe.


Egyébként a legtöbb mosógépen van egy általános 40 fokos program, kb. egy órás, abba mehet minden.

2021. aug. 28. 01:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
A mosásba nem jó az e et, mert semlegesíti a mosószert. Öblítő helyett szokták, vagy beáztat i kis ecetes vízbe, hogy fixálja a színt kicsit.
2021. aug. 28. 07:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:

Szerintem teljesen felesleges.

Én elképzelni nem tudom, hogy az a kis kendő bármit is megfogna.

A mai mosógépek már olyanok, hogy ha csak pár pólót teszel bele, akkor annak megfelelő vizet fog csak szívni, a mosószer/öblítőt meg te magad tudod a súlynak megfelelően adagolni.