Kezdőoldal » Otthon » Házimunka » Milyen praktikák segíthetik a...

Milyen praktikák segíthetik a hosszú ideje munka nélkül lévők életét?

Figyelt kérdés

4 éve munkanélküli vagyok, nem hiszem hogy lesz még valaha munkám. Kis faluban lakom vidéken. Milyen gyakorlati tanácsokat tudnátok adni a szerény de tisztes megélhetéshez?

Esetleg valami blog vagy könyv amiben leírják a szükséges tudnivalókat, hogy pl milyen segélyeket lehet igényelni, stb.


2011. aug. 3. 08:12
1 2
 11/15 A kérdező kommentje:
Tanár vagyok.
2011. aug. 8. 16:11
 12/15 anonim ***** válasza:
14%
Nézd, az sem megoldás, hogy ülsz a babérjaidon és várod a csodát. Értem én, hogy nem akarsz költözni, de most komolyan, segélyekből akarsz ,megélni? Milyen tanár vagy? Lehet, hogy egy nagyobb városban magántanárként tudnál tanítani... Vagy bármi... Az sem megoldás, hogy feladod, és nem vagy nyitott a költözésre. Aki igazán akar munkát, az talál is.. Én ennek a híve vagyok. Nem könnyű... De nem lehetetlen. Mindent meg kell tenni!
2011. aug. 8. 17:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 anonim ***** válasza:
56%

szédület, hogy mennyi okoska, megmondóember gyűlt itt össze, miközben arra senki nem gondol, hogy az otthonát feladni manapság senkinek sem olyan egyszerű, mint ahogyan hangzik, itt nem olyanok a viszonyok, mint a fejlett nyugaton, itt képtelenség tisztes áron eladni egy ingatlant, ami egy élet munkája, bérelni másutt elvisz egy fizetést szinte - rezsivel pláne -, de a legnagyobb probléma, hogy mi legyen addig az elhagyott ingatlannal? lehet manapság biztonsággal üresen hagyni hosszabb időre? hát nem, nem lehet egy olyan országban, ahol pár db ezresért embert ölnek!