Kezdőoldal » Otthon » Házimunka » Hogyan tudnék hozzájutni...

Hogyan tudnék hozzájutni valamilyen részletes interlock (Bernina 700D) használatot bemutató könyvhöz, videóhoz magyar nyelven?

Figyelt kérdés

#könyv #videó #lock #oktató anyag #varrás interlock
2016. febr. 8. 09:22
 1/5 anonim ***** válasza:

Hát pl. ha megvetted eme nem éppen olcsó masinát, akkor a dobozában volt.


De amúgy a bernina oldaláról letölthető.

[link]


Amúgy király gép, nekem is Bernina van :)

2016. febr. 8. 22:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ, de sajnos nekem ez nem elég. :( A gépet évekkel ezelőtt kaptam, és most van időm, hogy megpróbáljam használni. Sajnos én eddig csak varrógépen cikcakkoltam, és abszolút amatőr vagyok lockolásban. Gondoltam nem találom fel a spanyolviaszt, hanem megtanulom rendesen használni valamilyen segédanyaggal. A használati utasításom megvan, meg a Bernina honlapját is megnéztem, de elkeserítő. Valóban egy nagyon drága gép, és adnak hozzá egy sajtfecnit -még online is-, amin semmit nem lehet látni, még ha kiguvad a szemed akkor sem. A honlapon már legalább időnként használnak egy piros színt, de ez csak azoknak jó, akik ismerik a lock gépeket, és itt már félszavakból is megértik a különbséget. Arra képtelenek, hogy a 4 színt megkülönböztessék a különböző varratrajzokon, a csavarás irányát nem tüntetik fel, a nyílak hegye nem látszik, és hosszan folytathatnám. A kedvencem az öltés felfejtése, ahol a rajz és a magyarázó szöveg ellentmondásban van, sőt az online verzió a harmadik. Belenéztem az ollótlan csoffadt körmű angol hölgy videóiba, de sajnos nem tudok ennyire jól angolul, meg pl. Ő a negyedik verzióban bontja az öltést. Szóval nekem valami olyan "tananyagra" lenne szükségem, hogy melyik öltést mikor használjam stb., mert teljesen amatőr vagyok, és nincs kedvem magam kárán rájönni a fortélyokra.
2016. febr. 9. 12:03
 3/5 anonim ***** válasza:

De ennél részletesebb leírás nincs.