Kezdőoldal » Otthon » Kert » A dalmát harangvirágot (campan...

A dalmát harangvirágot (campanula portenschlagiana) hogy kell gondozni? Szegénykém valamit nem szeret nálunk.

Figyelt kérdés

minden nap kap a tálkájába vizet, és szárad kifelé...

kerámia cserépben van, van kavics is az alján.Nagyon szép virág szeretném megmenteni, de az interneten sehol nem találom, hogy pontosan mit szeret.

Vagy csak eddig virágzik?


2009. nov. 26. 20:07
 1/4 anonim ***** válasza:
A dalmát harangvirág évelő sziklakerti növény.Ráadásul viszonylag igénytelen.Napos helyen mérsékelt öntözés mellett is szép.Talajcsere,trágyázás volt?
2009. nov. 28. 16:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:

Szia!


Én ezt a virágot még csak vagy három hete vettem, kezdő vagyok ilyen téren..

Cserépben van.


Nagyjából elvirágzott, nem tudom, hogy most hogyan tovább. Vissza kell vágni vagy vigyem a pincébe teleltetni?

Vagy fog még virágozni valamikor?


Előre is köszönöm a válaszod!


Szép napot! :)

2009. nov. 28. 20:13
 3/4 anonim ***** válasza:
100%
Ne vidd le a pincébe!Ültesd ki a kertbe,tegyél alá egy kis virágföldet,és a tövét takard be szalmával vagy kéreggel és öntözd meg.Aztán tavasszal távolítsd el a kérget metszd vissza rövidre,és öntözd heti 2 alkalommal.Áprilistól októberig 1-2 hetente tápoldatozhatod,de egyszerübb ha tavasszal megszórod hosszú hatású mütrágyával(van 8-9 hónapos is)Jó munkát:))
2009. dec. 2. 18:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

Jajj nagyon sokat segítettél!!! Köszönöm szépen!!!

Szép napot!

2009. dec. 2. 19:04

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.