Kezdőoldal » Otthon » Kert » Üdvözlök mindenkit! Van...

Lesolya kérdése:

Üdvözlök mindenkit! Van valakinek Erman HM 5201 benzinmotoros láncfűrészhez magyar nyelvű használati utasítása? Mert a géphez csak külföldit (angol német, spanyol stb) kaptam, ha valakinek van ilyen, örülnék, ha megosztaná velem!

Figyelt kérdés

2017. ápr. 13. 12:24
 1/3 anonim ***** válasza:
50%

Ez ugyanaz, a felirattól eltekintve, mint az összes többi kínai Stihl-utánzat.

Úgyhogy bárkinek bármelyikhez van könyve, az megteszi. (Az enyém is ilyen, Steel névvel, 10,5 E-be került, és annak sincs magyar könyve. De igazából nem is kell, mert nagyon egyszerű gép.)

2017. ápr. 13. 16:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm a segítséget! Az az igazság, hogy teljesen amatőr vagyok és ez egy viszonylag erős gép 4,3 lóerős, az angol nyelvű használati utasításból az adatokat természetesen megértettem, csak jó lett volna egy magyar nyelvűt is látni! De majd keresek hasonló kapacitású noném gépeket, lehet, hogy azokhoz lesz magyar nyelvű leírás!
2017. ápr. 13. 17:11
 3/3 anonim ***** válasza: