Kezdőoldal » Otthon » Lakberendezés » Valaki rendelt már az Atinas...

Valaki rendelt már az Atinas bútor webáruházból valamit?

Figyelt kérdés
Kérlek írjatok véleményeket és tapasztalatokat. Előre is köszönöm!

2016. aug. 27. 12:10
1 2
 1/20 anonim válasza:
0%
Jah egy darab szar volt mert ráültem a bútorra szétesett és két egér kijött belőle.
2016. aug. 28. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/20 anonim válasza:
40%

Kedves akárki is vagy!


Köszönjük szépen a lejárató és hiteles reklámot :) Az intelligens és sokatmondó hozzászólásoddal csak saját magad minősítettél!


Üdvözlettel: Atinas munkatársa

2016. szept. 10. 09:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/20 A kérdező kommentje:
Nekünk minden rendben volt vele nagyon kedvesek voltak.köszönjük mégegyszer:)
2016. szept. 11. 10:02
 4/20 anonim válasza:

Egyik munkatársam rendelt tőlük.

Az előre egyeztetett időpontra nem szállították ki a bútort, email-re nem válaszoltak (még), telefonon nem lehet őket elérni.


(Ha megérkezik a bútor, azért azt is megírom, nem szeretném őket ok nélkül lejáratni) :)

2017. febr. 18. 07:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/20 evivien válasza:
100%
Igen rendeltem,miután elküldtem a foglalót ugy beszéltek velem mint a kutyával 2 honapot vártam hogy kihozzák a butort de nem hozták vettem máhol,uszott a pénzem .még a telefont is kikapcsolták,emailre nem válaszoltak.SENKI NE RENDELJEN TŐLŰK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2017. febr. 20. 09:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/20 anonim ***** válasza:
senkinek sem ajánlom , az ígért határidőt nem tartják be. 2-4 hét meg 4-6 hét helyett még a 7 héten sem küldik a szekrényt és kamuznak össze vissza. Fel fogom jelenteni òket a fogyasztóvédelemnél. Senki se rendeljen tőlük!
2017. febr. 20. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/20 anonim ***** válasza:
vigyázat, pitiáner csalók, rendőrségi feljelentést tettem!
2017. febr. 21. 04:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/20 Ágdi válasza:

Sziasztok!!Képzeljétek el,hogy mi meg úgy jártunk az Atinassal,hogy volt 2 sikeres bútorvásárlásunk,minden rendben volt,szépek a bútorok,időre kiszállították.Ezen felbuzdúlva,s bízva bennük,néhány hete ismét rendeltünk bútorokat,méret leadva,rendelés felvéve,előleg(nem kevés)átutalva,amit visszajeleztek,hogy megérkezett.Azóta nem elérhetőek telefonon és emailekre nem válaszolnak.Most én is a fogyasztóvédelemhez fogok fordulni,mert utánanézegettünk a cégnek s igencsak kikerekedett a szemünk a rengeteg panaszon és negatív véleményeken róluk,nem mellékesen a válaszaikon egyes kommentekhez...

Azt szeretném kérni,hogy aki már közületek elkezdte az intézkedést fogyasztóvédelemnél vagy rendőrségen,az írja már meg,milyen lépéseket kell tenni.

Köszönöm és mélységesen fel vagyok háborodva,dühös vagyok!!

2017. febr. 21. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/20 anonim ***** válasza:

Ágdi

Nekem a sokadik telefonra múlt héten azt mondta egy idegesítő férfihang, hogy kész a bútor és ki fogják szállítani. Sajnos ma már fel sem veszik a telefont. A fogyasztóvédelem már kevés lenne. Írtam nekik emailt, ha nem jelentkeznek a mai napon, akkor holnap a rendőrségen fogom feljelenteni őket. Az InternetesKárosultak fbook oldalon lehet jelentkezni, több károsult esetén bűncselekménynek minősül.

2017. febr. 21. 11:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/20 evivien válasza:
Valaki tudna nekem írni,hogy hová forduljak mert engem is átvertek és szertném visszakapni a pénzem.
2017. febr. 21. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!