Kezdőoldal » Otthon » Rezsi » Az MVM Next ügyfélszolgálata...

Az MVM Next ügyfélszolgálata elérhetetlen. Át tudom állítani a netes ügyfélszolgálati fiókomban az áram fizetést diktálósról átalányra?

Figyelt kérdés

Tavaly még Elmü ügyfél voltam, most már MVM Next.


Van MVM Next mobilapplikációm és fiókom is, de sem a mobilalkalmazásba belépve, sem a számítógépen belépve az oldalukra nincs olyan menüpont, amely emberi nyelven azt mondaná, hogy ott átállhatok diktálósról átalányra.


A telefont persze nem veszik fel, és online sem lehet időpontot foglalni.


2022. szept. 20. 21:41
1 2 3
 11/21 anonim ***** válasza:
8. válaszomban is a viplanyt akartam írni a gáz helyett, csak már meghülyültem.
2022. szept. 21. 22:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/21 anonim ***** válasza:

Csak azt tudom leírni gáznál hol van, mert villanynál az E-onnál vagyok, de merem feltételezni ugyanott kell átállítani villanynál is. Főoldalon lap közepén van egy diktálási időszak mező, azalatt: "Ha nem szeretne diktálni, itt tudja megváltoztatni számlázási módját." szöveg, a számlázási mód kattintható, erre kattintva tudod módosítani. (tudnád)

[link] itt a számlázási mód megváltoztatására kattints.

2022. szept. 22. 07:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/21 anonim ***** válasza:

"Miért nincsenek eltérő jelleggörbék a felhasználás szerint?"

Na ez mondjuk tényleg jó kérdés. Nálunk a panelben csak főzésre használjuk a gázt. Fűtés és HMV ugye távhőből jön. Mérőóránk sincs. Szerintem évi 20 köbmétert se használunk. De gyanítom az átlagba az ilyen lakásokat is belevették a parasztok.

2022. szept. 22. 09:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/21 I(L)TECHNO válasza:
Jelentkezz be az online ügyfélszolgálatra --> Bal oldalt "Mérőóráim" --> majd jobb oldalt "Számlázási mód megváltoztatása". 3 opció lesz. Sajnos, én is többször próbáltam, de állandóan Sikertelen... Telefonon meg már 2 napja nem érem el őket, pedig óránként hívom őket.
2022. szept. 22. 15:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/21 anonim ***** válasza:
Telefonon kár próbálkozni! Soha nem veszik fel!
2022. szept. 22. 16:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/21 anonim ***** válasza:

Voltam bent az MVM-nél. Csak az éves leolvasást követő 30 napban lehet átállni.

Kérdeztem, hogy ezért ad-e errort a program. Nem tudták.

Azt mondták, hogy az éves leolvasás után menjek be az ügyfélszolgálatra és átállítják.


Érdemes időpontot kérni -ez megy online-, különben órákat kell sorban állni.

2022. szept. 24. 09:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/21 anonim ***** válasza:
48%
Na ezért nem jó, ha bármilyen szolgáltató állami kézben van. Fostalicska online rendszer, fostalicska ügyfélszolgálat, idióta szabályok. Előre félek, mikor tesznek minket is át az e-ön rendszeréről ehhez a xarhoz...
2022. szept. 24. 17:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/21 anonim ***** válasza:
89%
Bármi szar lesz, ha ennyien akarják használni.
2022. szept. 24. 23:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/21 anonim ***** válasza:
100%
#18: Az nem magyarázza a hibaüzenet nélkül elszálló átalány-átállítás funkciót és azt, hogy csak leolvasás után lehet váltani átalány és diktálás között...
2022. szept. 25. 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/21 anonim ***** válasza:
100%
De egyébként meg 2022-ben illik dinamikusan skálázódó webrendszereket írni, amik nem fossák össze magukat, ha nagyobb forgalom érkezik.
2022. szept. 25. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!