Kezdőoldal » Otthon » Rezsi » Elküldheti az ügyfelet a...

Elküldheti az ügyfelet a vízszolgáltató az ügyfélszolgálatról, hogy a lakossági fogyasztó, saját telefonnal fényképezze le a vízórát, mert nem hiszik el, amit személyesen be akar diktálni?

Figyelt kérdés

Szegedi eset, túlfogyasztás történt (csap véletlenül nyitva maradt), a túlfogyasztást a fogyasztó rendezte, de a vízszolgáltató megemelt havi átalányt számított a túlfogyasztás alapján és ezt számlázta ki a következő hónapban, ami irreálisan magas vízdíj lett volna.


Az ügyfél ezt ment be személyesen rendezni az Ügyfélszolgálatra, ahol közölték vele, hogy menjen és a saját mobiltelefonjával fényképezze le mindkét vízórát (látatlanul feltételezték, hogy az ügyfélnek van ilyen eszköze és az alkalmas is megfelelő képeket készíteni, pl. félhomályban egy mosogató alatti vízóráról), majd hozza vissza a képeket és mutassa be. Az ügyfél által vitt papíron leírt adatokat nem hitték el.


Az ellenőrzés úgy zajlott le, hogy az Ügyfélszolgálatos elkérte az ügyfél mobiltelefonját és azon megnézte a képeket a vízórákról, majd visszaadta a telefont, anélkül, hogy a rajta lévő képeket letöltötte volna.


Az egész fényképezéses procedúra az ügyfélnek másfél órájába került (mivel egy vaku nélküli olcsó mobillal nem egyszerű éles és olvasható képet készíteni félhomályban).


Ez bevett gyakorlat?

Köszönöm a válaszokat!



2016. júl. 27. 17:20
1 2
 11/13 anonim ***** válasza:
0%
3 hónapja nem tudod túltenni ezen magadat? 😂
2016. okt. 31. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 A kérdező kommentje:
11.: Téged a Vízművek fizet, hogy trollkodj?
2016. okt. 31. 20:57
 13/13 anonim ***** válasza:
44%

Ezt hivatalosan nem tehették volna meg, nem kellett volna belemenni.

Ott helyben vezetőt kérni, vagy panaszt tenni.

Megemelték a nagyobb fogyasztás alapján az átalányt, oké.

De ha az ügyfél jelzi, hogy erre nem tart igényt, akkor ezt a számlát lehet módosítani!

Úgy nevezik, hogy helyesbítő számla, és a kettő együtt érvényes, tehát kiállítottak volna egy mínuszos számlát is, és a különbözetről adnak csekket.

Nem lehet önkényesen bármit beállítani, amivel az ügyfél nem ért egyet.

Vagyis be lehet, csak nem kötelezhető az ügyfél, hogy be is fizesse, ha időben jelzi, hogy módosítást kér.


Nyugodtan írja csak meg a Homárra, nem fogják kiröhögni.

Bár vannak ott is trollok, de azok mindenhol vannak.

A tudatos fogyasztók ezen nem röhögnek, mert nem idióták.


Azt írja valaki, ez volt az olcsó és gyors megoldás. A leolvasó lehet később ment volna ki, és az plusz költség. Khmmm... kit érdekel? Ők a szolgáltató, az ő kötelességük megoldani, és a leolvasáshoz embert biztosítani. Ha későbbre tudnak időpontot biztosítani, akkor addig a számlát zárolják, és nem tesznek rá kamatot, nem küldenek felszólítást.


Az ügyféltől nem várható el, hogy leolvasói munkát végezzen. Majd az ügyfél beosztja a saját idejét és pénzét.

Ha én vidékről bemennék az ügyfélszolgálathoz, ami a belváros közepe, tehát még parkolni is kell jó drágán, majd hazamennék, és újra vissza, az nekem kb 4000 ft költséget jelentene. Kifizeti az ott ülő hölgy?

Semmi sem jogosította fel arra, hogy ezt tegye.

Főképp nem veheti el az ügyfél telefonját.

És ha megnézte, de se egy nyomtatás, se a saját rendszerbe rögzítés nem történt, akkor hogy marad ennek nyoma?

Beírja, hogy ő látta. Rosszul is láthatta, meg előtte az ügyfél is látta, úgy írta le.


Én panaszt tennék, és kérném a plusz költségek megtérítését, valamint a kolléganő frissítő oktatását.


Nagyon pofátlanok a vízművesek, nálunk a szülők válása után bepróbálkoztak a lehúzással, majd mikor megírtam, hogy jelezzék már, melyik törvény vagy az üzletszabályzatuk melyik része mondja ezt ki, hirtelen máris az ellenkező álláspontot képviselték.

Hosszú, de ha valakit érdekel, leírom.

2016. okt. 31. 21:02
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!