Kezdőoldal » Otthon » Rezsi » Joga van a szolgáltatonak...

Joga van a szolgáltatonak olyan csekket kiallitani amiben nem korrigálja a tulfizetést?

Figyelt kérdés

Oraleolvasás miatti tulfizetesem van, átalányt fizettem.

Az oraleolvasás után nem küldenek csekket de tudtom nelkul kiállitják es azokra felszolitasi dijakat is terhelnek amiket szinten nem kuldtek ki.

Az ugyfelszolgalaton voltam adtak egy olyan csekket amiben ezek a kipostazatlan tartozasaim összege van, ezután regiztem az oldalukra es akkor tudtam meg hogy tulfozeteses minuszos csekkem is van amit az ugyintezo a csekk kibocsátásakor nem vont le es a rendszerben sem vezették ki más számlákra.


Az ugyintéző nem tajekoztatott a tulfizetesrol.


Jogos igy a kesedelmi kamat is?

Es jogosan követelnek amikor tulfizetesben vagyok?


2018. febr. 3. 07:28
 1/3 anonim ***** válasza:

Ennyi adat alapján elég nehéz lesz megállapítani,hogy kinek van igaza.


Ha a túlfizetés visszafizetésre került,akkor az már nem számít bele a további vízdíjtartozás levonási alapjába.

(Magyarul előfordulhat,hogy előzőleg visszapostázták a túlfizetést és így már nem lehet hivatkozni arra.)


Minden attól függ,hogy miről van papír és miről nincs.



Számlát kellett hogy kapjon. Amennyiben nincs megfelelő póstaládája előfordulhat, hogy a számla elkeveredik. Olyan postaládából,melyből a levelek kiesnek előfordulhat,hogy a levél olyan helyre esik ami a későbbiekben a levél elvesztéséhez vezet. A csekk ettől függetlenül kipóstázottnak minősül, a határidők ugyanazok.

Olyat tehet,hogy amennyiben a megszokott időközönként nem érkezik meg a számla, azt jelzi a szolgáltatónak és kér egy újat. (Általában két-három havonta számlát szoktak küldeni. Magyarul negyedévente vagy 2havonta egyet.Vagy Megegyezés szerint. Közületeknél havi szinten történik a számlázás. De ez eltérhet a valóságtól(megegyezés szerint).


Előfordulhat,hogy a csekk valóban nem érkezett meg. Ilyenkor panasszal élhet,melyet a szolgáltató köteles kivizsgálni és annak függvényében eljárni.

2018. febr. 3. 08:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Menj vissza az Ügyfélszolgálathoz az összes dokumentumoddal, nézd végig az ügyintézővel a kérdéses időszakot tételesen. Ott van pénztár is, befizethetsz vagy visszakaphatsz és igazolják, hogy rendben van a számlád.
2018. febr. 3. 09:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
90%
Nem teljesen világos a kérdés.ha nem érkezik meg csekk akkor azt jelezni kell és küldenek másikat vagy átutalással lehet rendezni.Az előfizetőnek is van felelőssége nem lehet mindent a szolgáltatóra rákenni.
2018. febr. 3. 09:31
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!