Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » A Coca Cola csak a profitszerz...

A Coca Cola csak a profitszerzés miatt kezdte el képviselni az LMBTQ jogokat és ezzel is a kizsákmányolást akarja fokozni?

Figyelt kérdés

“A Coca-Cola mint a jelenlegi fasisztoid tendenciákat megszülő neoliberális kapitalizmus zászlóshajója egyszerűen nem érdekelt abban, hogy hazánkban egyenlőség legyen. A Coca-Colának az az érdeke, hogy a szakszervezeti hatalmat megtörő munkásellenes rezsimek tombolhassanak a világon, mivel így éhbérért dolgoztathat embereket óriási extraprofitot termelve (az elmúlt 12 hónapban 20 milliárd dollárt), valamint olyan fogyasztói piaca lehet, amely kritikus gondolkodás hiányában megveszi az egészségre nem túl jótékony hatással bíró agyoncukrozott és koffeint tartalmazó termékeit. “


[link]


Mit gondoltok erről?



2019. aug. 6. 13:43
1 2 3
 11/22 Koplárovics Béci ***** válasza:
75%

Ez a mi időnk meg világunk meg hasonlók még a fideszmédiánál is alacsonyabb színvonalú "portálok".


De most őszintén! Te azért iszol valamit vagy épp eszel vagy viselsz, vagy bármi, mert az ízlik, jól áll, tetszik, vagy azért, mert olyan a reklámja? Ha a reklám miatt csinálsz (vagy épp nem csinálsz) valamit, akkor nem vagy más, csak egy megvezethető biorobot.

2019. aug. 6. 14:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/22 anonim ***** válasza:
Persze, hogy a profit a célja! Valaki el tudja képzelni, hogy a Coca Cola milliárdos tulajdonosai és marketingesei megbeszélést tartanak és mondogatják egymásnak, hogy "a melegjogok fontosak, ezért használjuk ezt reklámnak, hogy mindenki elfogadóbb legyen"? Ha a társadalom a pedofilokat fogadná el annyira, mint most a melegeket, akkor a reklámokon pedofilok lennének, ha a gyilkosokat fogadná el, akkor ők lennének ott, ha a homofóbokat, akkor ők. Az egy másik kérdés, hogy direkt akartak-e botrányt, de a lényeg az, hogy mindenképp a profit a lényeg!
2019. aug. 6. 14:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/22 anonim ***** válasza:
100%

"A Coca Cola csak a profitszerzés miatt kezdte el képviselni az LMBTQ jogokat"


1. Minden cég ezért képviseli az ilyesmit, a profit miatt. Nem kell homofóbnak lenni ahhoz hogy ezt valaki belássa. Meg aztán nem kicsit le vagytok maradva a témában, nyugaton szinte minden vállalat a közösségi oldalakon szivárványszínűre változtatta a profilképét és a logóját amíg a melegek hónapja ment nem olyan régen. El is terjedt egy mém:

[link]

Mindenki tudja hogy erről szól az egész, de ne örülj kérdező, neked akkor is be kell szedned az elmaradt gyógyszereidet.

2019. aug. 6. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/22 anonim ***** válasza:
0%

Szerintem semmi köze a profitszerzéshez. A koka meg a pepsi, meg mind a szemetek ugyanazon körök tulajdonai.

És aki veszi, nem csak a löttyért fizet, hanem a csomagolásért is, ami kettős károkozás, egyrészt a saját egészségének, másrészt a környezetének.

+ a cocacóla gyártja a többi káros levet is, a fantát, ilyen víz-olyan vizet, gatorade meg mást. Amit ír, a 0 cukros is káros.


Engem nem érdekel a kizsákmányolás-utcájuk, akiket kihasznál, tegyenek ellene, szerte a világon.


DE nekünk adódott egy két legyet egy csapásra lehetőségünk, ahányszor elmegyünk a gyerekeinkkel egy ilyen plakát mellett. Használjuk ki, neveljünk vele, beszéljünk a gyerekeinkkel, hogy na, miért is NEM iszunk MI ilyesmit, és minket vár otthon a természetes málnaszörp.


Ami meg maradt felhasználatlanul otthon, használjuk el közösen wc-pucolásra, rovarirtásra. Amire való.

2019. aug. 6. 16:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/22 anonim ***** válasza:
62%

Megint töröltek!

Egyre nevetségesebb ez az oldal.

2019. aug. 6. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/22 A kérdező kommentje:
Én pár évvel ezelött diákmunkán voltam a Coca Colánál és 500 forintot adtak egy órára.Szemét kizsákmányoló kapitalisták!Rosszul is fizetnek meg gyártják a mérget amit italként adnak el
2019. aug. 6. 18:07
 17/22 anonim ***** válasza:
16%

16

Tényleg? Azt gondoltam, hogy csak a 3. világban, Ázsiában olcsóskodnak. Erre kiderül, hogy az eu-ban is.


Persze a csomagolás -amit kifizettetnek- meg a Csendes-Óceánban végzi. Állítólag már egy Észak-Amerika nagyságú sziget lebeg ott, ha igaz. Soknak tűnik, de ki tudja.

2019. aug. 6. 18:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/22 anonim ***** válasza:

Én azt gondolom, hogy a Coca-Cola vezetői egyrészt őszintén vallják azt, amit hirdetnek. De pusztán ezért még nem tennék ki reklámplakátokra.


Szerintem kalkuláltak azzal is, mekkora ingyenreklám keletkezik nekik ebből. Előre látható volt, hogy lesz pár idióta, aki homofób tiltakozásba kezd, amivel nevetség tárgyává válik (hiszen a plakátokon mosolygó emberek ölelik át egymás vállát vagy szürcsölnek egy pohárból, akár haverok / barátnők is lehetnének, ha nem írná alatta, hogy "Love is Love"), tehát valóban nem közszeméremsértő vagy megbotránkoztató a képi tartalom.


Így a Coca-Cola csak jól jöhet ki a dologból, ők lesznek megint a jófej, nyugatos, nyitott, vagány arcok.


Emellett öngeneráló folyamatot indítottak be: nemsok magáncég éri el, hogy a nevét sajtótájékoztatón akár csak kimondja a magyar kormányszóvivő.


A fidesz reakciója, amivel végülis kihátrált a saját házi idiótája mögül ("Magyarország szabad ország, mindenkinek jogában áll eldönteni, iszik-e Coca-Colát vagy sem") talán még értékesebb reklámmondat mint maguk a plakátok.


Aztán ezt átvette minden kormányzati és ellenzéki híradó, sajtóorgánum, még itt a Gyk-en is kérdések tucatjai reklámozzák már a címükben is a Coca-Colát (és a régi Gábor Zsazsa-i mondás ez esetben is igaz: mindegy, hogy mit, csak beszéljenek rólad, a negatív reklám is reklám, a pozitív pláne az).


Melyik termékről szólnak még a HÍRADÓK és melyiket reklámozza ingyen a kormány? Kábé semelyiket.


Ezt hívják termékelhelyezésnek, és ebben a Coca-Cola lett az ász Magyarországon. A Coca-Cola kormányzati kérdés lett, és abban méretik az ország szabadsága, hogy polgárai eldönthetik, isznak-e Coca-Colát vagy sem.


Akárhonnan nézem, ez zseniális reklámfogás.


Ráadásul továbbviszi azt a tradíciót, amit eleve a Coca-Cola talált fel a reklámtörténelemben: hogy a termékhez egyáltalán nem kapcsolódó dologgal reklámoz, ami pozitív tartalmakhoz köti a terméket (miközben a termék ahhoz amúgy nem kapcsolódna).


A jegesmackós, mikulásos reklámok (a karácsonyi Coca-Cola-teherautók) sokasága után most itt a SZERELMES Coca-Cola.


Baromira semmi köze sincs egyik dologhoz sem egy pohár kólának, de az a reklámstratégiai cél, hogy pozitív tartalmakhoz kösd a kólát:


kóla = cuki jegesmaci

kóla = Karácsony

kóla = szabad SZERELEM


A tiltakozó Bulldog Istvánnak adott válaszuk is zseniális egyébként:


"Ezt a kampányunkat városszerte kihelyezett plakátokkal kísérjük. A háromféle plakáton egy-egy Coca-Colát ivó pár szerepel, hetero- és homoszexuális párok egyaránt. Ezzel valóban szeretnénk üzenetet közvetíteni: a hitünket abban, hogy mindenkinek joga van a szeretetre, szerelemre, hogy a szerelem érzése ugyanaz. "


Hogy ennek mi köze a Coca Colához?


Az égvilágon SEMMI!


Mégis az a cél, hogy a szerelemmel, a boldogsággal, a szabadsággal kösd össze a fejedben a Coca-Cola brendet (miután a karácsonnyal, a mikulásbácsival és a cuki jegesmackóval már sikeresen összekötötted), a Coca-Cola ellenségeit pedig a szabad szerelem ellenségeivel.


Tehát minden szerelmes ember Coca-Cola párti, aki meg nem az, az mind olyan idióta őrült mint Bulldog István.


Tulajdonképpen mesteri ez a stratégia - de jobb átlátni rajta, mint felülni neki. A Coca-Colának valójában épp annyi köze a szabad szerelemhez, mint a télapóhoz, a karácsonyhoz vagy a jegesmedvékhez. SEMMI.

2019. aug. 7. 01:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/22 A kérdező kommentje:
A Pepsi finomabb
2019. aug. 7. 01:04
 20/22 anonim ***** válasza:
Eben guba.
2019. aug. 7. 02:16
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!