Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Hogy tetszik ez az ötlet?

Hogy tetszik ez az ötlet?

Figyelt kérdés

Minden eladott terméken lenne környezetvédelmi adó, pl a 27%-os ÁFÁnak x-része környezetvédelmi adó lenne.


Még a 0.1-2% közötti % is nagyon jó.


Aki nejlon szatyrot kér a vásárlás után, hogy elcipelje a vásárolt árut a szatyor X százalékát szintén környezetvédelmi adóként kell befizetni az államnak, aki csak környezetvédelemre fordíthatná ezt az összeget.



Pl: Fák ültetése, elektromos buszok vásárlása, napelemek, energiatakarékos égôk...

A közintézmények korszerûsítése, hogy minél jobb környezetvédelmi besorolásban legyen az adott intézmény, a támogatással az intézménynek minimum BB vagy a felett kell teljesíteni a korszerûsítést követôen.


(Ez saját ötletem, ja és konzervatív szimpatizáns vagyok. 😉


Nem vagyok klimahisztiseké, mert ôk túltolják ezt az egészet, én maradok a lazább, környezetvédelmi álláspontnál.


A szemetelôk komolyabb megbüntetése.


UI: Olyan javaslatom is lenne, hogy a Benzin vagy dízel motoros autók után magasabb lenne az ÁFÁ kulcs, a zöldautóknál, mint pl: az elektromos vagy a hidrogénhajtású autóknál minimális.



#Védd a hazait🇭🇺 #Védd a földet🌏
2020. jún. 29. 12:26
 1/5 anonim ***** válasza:
100%

Arra gondoltál már, hogy honnan lesz az elektromos áram?

Mert annak elöállítása sokkal környezetszennyezöbb, mint amiket helyettesíteni akarnál vele.

2020. jún. 29. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
És ugye azt is olvastad már, hogy elektromos autók bizony összességében ( közvetett módon) környezetszennyezőbbek, az előállításuk során sokkal több káros anyag keletkezik, mint egy hagyományos autónál, nem beszélve arról, hogy a rengeteg villamosenergianak egy jó részét is fosszilis sajnos energiákkal állítják elő, amit az autók felhasználnak...
2020. jún. 29. 13:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Igen az előállításkor, de használatkor nem. A dugóban amit 1 sávra csökkentettek, pedig nincs légszennyezetség. 😉
2020. jún. 29. 13:39
 4/5 Deák Dominik 2020 ***** válasza:

Nyitott kapukat döngetsz, már lassan tíz éve van ilyen:


[link]

2020. jún. 29. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

#3 "Igen az előállításkor, de használatkor nem. "

Pontosan emiatt kell külön kezelni azt, hogy a környezetet szennyezi-e vagy hogy a városi környezetben mi a legjobb.

Ahogy más már írta, az elektronikai eszközök az alapanyaguk bányászatától nézve a hulladékként való kezelésükig, jelenleg sokkal nagyobb terhelést jelentenek a Föld élővilágának, a környezetnek, nagyobb szennyezéssel járnak, mintha maradnának a belsőégésű motorok a járművekben.

De ez csak a jelenlegi technológiára és gyártási folyamatokra, hulladékkezelésre igaz, amikor még van fosszilis energiahordozó is. Ahogy javul a technológia és visszadolgozzuk a hulladékainkat újabb nyersanyag bányászatok helyett, úgy fog javulni ez a helyzet.

Ettől teljesen külön kell kezelni a városok légszennyezettségét. Itt pedig nagyon fontos lenne tudnod, hogy nem az autók az egyetlen nagy szennyezői a városoknak, attól ha most csettintésre minden jármű elektromos lenne, még nem lenne minden város levegője tiszta. Sokkal többet árt a fűtéssel és a városon belüli ipari termeléssel járó légszennyezés manapság már. Ha visszagondolsz, Budapesten sem nyáron van szmog, pedig akkor jóval nagyobb a forgalom az utakon.

2020. jún. 29. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!