Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Az ellenzék programjában...

Az ellenzék programjában szerepel az Orbán által ellehetetlenített vasútvonalak újra legalább a lezárás előtti szinten történő üzemeltetése?

Figyelt kérdés

Aki nem tudná, miről beszélek: [link]


A kormány úgy döntött (mindezt az első hullám lecsengésének végén...logikus), hogy számos vasúti mellékvonalon onnantól kezdve napi egy vonatpár fog közlekedni. Azóta volt egy-két vonal, amely érdekében a helyi fideszes képviselők vagy polgármesterek elég hangosan sírtak, így azokon visszaállt az eredeti rend, a többség azonban továbbra is vegetál.


Tett valamilyen ígéretet, vagy halvány utalást az ellenzék arra, hogy ez megváltozik, ha ők szerzik meg a hatalmat?



2022. jan. 18. 08:25
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
100%
Nem tett semmilyen említést az ellenzék, erről.
2022. jan. 18. 08:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
100%
Persze! :) Az ellenzek majd becsatlakoztatja a felcsuti kisvasutat az uj selyemutba :)))
2022. jan. 18. 08:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
47%
A híres vonalbezáró baloldaltól elég meglepő is lenne ez a dolog.
2022. jan. 18. 08:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
35%

Hát igen, a nagy vonalbezáró nem a Fidesz...

Az egészségügyiből 100 milliárdokat kivonó megint csak nem a Fidesz volt...

2022. jan. 18. 08:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
42%
Azokat a vonalakat zárták le, amiken alig volt utasforgalom. A vonatok helyett pedig van helyközi távolsági közlekedés.
2022. jan. 18. 08:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
Magyarországon a személyszállítás korszerűtlen eszköze a vasút.
2022. jan. 18. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
Képzelem mennyien látnak rá a vasúthálózat üzemeltetésének költségeire, akik leszavazták az #5-ös válaszom. :)
2022. jan. 18. 09:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 A kérdező kommentje:

#5 Az, hogy nincs utasforgalom, szintén az elmúlt X év kormányainak a felelőssége. Elavult pályahálózat, 30 km/h óra sebesség, ezeréves vonatok, rászervezett párhuzamos autóbuszos közlekedés.


A helyközi távolsági közlekedés pedig nem lehet alternatíva, hiszen pl. kerékpár a mai napig nem szállítható buszokon.

2022. jan. 18. 09:36
 9/13 anonim ***** válasza:

#8 De a MÁV is cég és bevételt kell generálnia, hiába az állam alá tartozik.


Az, hogy elavult-e jelen esetben nem mérvadó, hiszen ha újranyitnák is elavult maradna.


Adott egy probléma, amit meg kell oldani, jelen esetben a pályahálózat üzemeltetése. Eladták a teherszállítást ami jövedelmező lett volna, a személyszállítás pedig nem termel profitot. A különbözetet az állam fedezi. Van egy rakás elavult hálózat, amit fejleszteni kell és egy rakás betöltetlen munkahely.


A vasút vezetése azt tette, amit tudott. Bezárta azokat a vonalakat, amiken a legkevesebb az utasforgalom és nem érinti a teherszállítást.


Ha kapna az államtól a cég fejlesztésre pénzt, akkor is először a meglévő használt hálózatot kéne felújítani, amit aktívan használ a közönség és csak aztán újra nyitni az alig használt mellék vonalakat.

2022. jan. 18. 09:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:
8. soha nem akartam kerékpárt szállítani buszon.
2022. jan. 18. 10:17
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!