Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Fiataloktól kérdem, tényleg...

Fiataloktól kérdem, tényleg szorongtok a klímaváltozás miatt?

Figyelt kérdés

[link]


Ez szerint a cikk szerint 10/9 magyar fiatal szorong emiatt. Mondjuk én nem úgy vettem észre, szavazzatok kérlek, de lehetőleg a FIATALOK szavazzanak. :) Várom a kommenteket is.


2022. nov. 20. 09:03
1 2 3 4 5
 41/46 Hans Pötterman ***** válasza:
100%
#40 városban tényleg nem nagyon kell,de pl itt mifelénk vidéken ahol jár 2-3 busz 1 nap,ide kell sajnos,az autó a lábunk
2022. nov. 22. 11:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 42/46 anonim ***** válasza:
52%

37! oké, látom te se értesz semmit se a belső égésű motorokhoz, meg a károsanyag kibocsátásukhoz, jó hírem van akkor 2035-től nem is lesz új belső égésű motoros kocsi, akkor nem kell vinnyogni a "sötétzöldek" miatt, de mibe fogadjunk, hogy szerinted az is miattuk lesz, és a "jövő" az dízel moci...(itt a gyakorin van egy "okos magát járműmérnöknek hazudó tag, aki arról okoskodik folyton, hogy milyen kis okos eszköz a dízelmotor, csak tönkreteszik a hülye sötétzöldek, nem te vagy az?)


39! Mondjuk ezen lehet segíteni, minden új autóra rá kell dobni egy állami 30%-os adót az üzemanyagárakat meg feltolni szintén adókkal, megemelni a fizetőparkoló helyek számát és árát stb. El lehet venni ettől a kedvedet nagyon gyorsan, csak akarni kéne. Csak ugye ettől fosnak a politikusok.

2022. nov. 22. 12:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 43/46 anonim ***** válasza:
100%

41! De nem is ott van dugó miatta, meg levegőszennyezés! Hanem a nagyvárosokban. Tehát az ilyen "autóellenesség" valójában inkább csak józan racionalitás, mert őrület tud lenni Budapest, de nem csak Budapest hanem pl. Szeged is egy hétfő reggel vagy péntek délután.

Az más kérdés, hogy a vidékieket meg meg kéne tanítani rá, hogy a város szélén tegyék le a kocsit és üljenek tömegközlekedésre vagy béreljenek bicajt, hozzáteszem egyelőre e tekintetben sehol nem vagyunk. Se elég P+R parkoló nincsen, se elég bérbringa.

2022. nov. 22. 12:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 44/46 anonim ***** válasza:
59%

#42 látom nem értesz hozzá. A katalizátorokba szükséges fémeket hatalmas károsanyag kibocsátás árán lehet előhozni, ráadásul jelentősen növeli a jármű tömegét így a fogyasztását is. Aztán még ott van a többi, mint az adblue, az egyre gyakoribb meghibásodások (szenzorok, kettőstömegű, pollenkisfaxomszűrő, lángoló, szétrepülő turbo), és egyre gyakrabban cserélendő alkatrész miatti extra környezetterhelés.


A "kevésbé környezetbarát" járműveket jóval kevesebb anyagból lehetett összerakni, kevesebb, javításra volt szükségük, rendszerint pár alkatrész cseréjével meg lehetett oldani, és a tömegük is jóval kisebb volt, mert nem voltak tele "környezetvédelmi" kütyükkel, így kibocsátásuk is kevesebb volt, csak az mind kijött a kipufogón, nem lett a szőnyeg alá söpörve különböző technikákkal mint ma.


Ha nem értesz hozzá, ne tegyél úgy mintha értenél.


Bizony sötétzöldek a sötétségük miatt iszonyú károsak a világra.


#43 bérbringa az van elég, csak mind a Hungária körút környékéig, ott annyi van mint a szar fölöslegesen. Azon túl pedig oldd meg ahogy akarod...

Úgyis nehéz tömegközlekedésre ülni az embereknek, hogy 20 évig tart egy metrófelújítás, a város több részén csak a kiszámíthatatlan, kényelmetlen és lassú buszközlekedés elérhető.


Bringázni nehéz mert az semmivel nem törődő, mindent, és mindenkit leszaró gyalogosok mindenhol összevissza szédelegnek, nem csak a bicikliúton hanem az úttesten is akár. Meg a balheréskedő autósok...

Erre azt mondanám hogy üssük el az ilyen gyalogosokat, de sajnos a bringás is valószínűleg elesik ilyenkor, szóval nem olyan egyszerű.

Még gyakran a 130db-s légkürtre se figyelnek fel, csak akkor amikor elmegyek mellettük, miközben széthúzódnak, és a kormány elviszi a táskája pántját, és hőbörög, hogy megsérült a MÁRKÁS tatyó 😆

2022. nov. 22. 12:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 45/46 anonim ***** válasza:
17%

44! Nem pajtás, te nem értesz hozzá, csak látom okoskodni akarsz. Tudod mekkora súlya van egy átlagos katalizátornak? ÖT KILÓ!! Most nyilván öt kiló is számít, de szerinted ez az öt kiló húzza le a két tonnás bömbi hátulját? Hát nem...


"A katalizátorokba szükséges fémeket hatalmas károsanyag kibocsátás árán lehet előhozni,"


Speciel igaz, és kell pár gramm belőlük autónként. Nem is szólva arról, hogy ezeket a "rettegett katalizátorokat" mondjuk azért találták ki, hogy ne fulladjanak bele a nagyvárosok a szmogba, meg a tisztelt lakosok élete ne rövidüljön az NOX, PAH vegyületek hatására. De akkor hajrá,vissza az ólom-tetraetilt is a benzinbe, hát tök jó kopogásgátló, az hogy mérgező, hát kit érdekel, csak a hülye sötétzöldek akadnak fenn ilyenen, ugye?


A régi autók nem azért voltak könnyebbek, mert nem voltak benne "hülyesötézöldkütyük" hanem mert az emberek csóróbbak voltak! 2007-ig folyamatosan csökkent az autók fogyasztása! Akkor mi történt?

Hát annyi, hogy egyre többen és többen tudták kifizetni a sok üzemanyagot és a drága nagy kocsikat! (pláne, hogy a 2008-as rekord után egészen 2022-ig olcsóbb volt az olaj mint a 2000-es évek jó részében, ergo nem is voltak ráutalva az emberek a kis fogyasztású kocsik vásárlására) Ez a magyarázat!

Anno az első tömeggyártott kocsi a Ford T modell volt az 11 litert evett meg 100km-en, pedig annak a motorján aztán semmi környezetvédelmi kütyü nem volt azt elhiteted!

Konkrétan az első 1973-as olajválságig a nyugati világban senkit nem érdekelt a fogyasztás, ugyan voltak kicsi autók, de jobbára egyedülállóknak, illetve városi forgalomra, mert a dugók már kezdtek szépen megjelenni.


A lényeg a lényeg, a környezetvédelmi eszközök ,elsősorban ÖNvédelmi eszközök, hogy ne az orrunk alá pöfögjék ki a szennyező anyagokat a motorok. Egyrészt, másrészt nem azok tehetnek arról, hogy az emberek szeretik státusszimbólumnak használni a NAAGY kocsikat.

2022. nov. 22. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 46/46 anonim ***** válasza:
100%

#45 nem csak katalizátor van a sötétzöldség miatt (egyébként egy motoron igen jelentős az az 5 kiló, és igen annyi, szedtem már le katalizátoros dobot 650-es motorról, nem volt pehelysúlyú), a turbos pöcsköszörűk is a ződség miatt terjedtek el, aztán 50 ezer után mehet a motorcsere, vagy épp leég az egész kocsi tőle (lásd bmw), de legalább környezetbarátan ég a műanyag 😆


Hogy az emberek csórók voltak? Szegény németek meg amcsik de nagyon csórók lehettek a 80-90-es években 🤣


Ellenben 80-as 90-es évekbeli japán, meg német benzines technika kb a végtelenségig elmegy, nem igazán nagyobb fogyasztással mint a mai 20 ezrenként motorgenerálos turbos pöcsköszörűk. Hogy jön ide egy 100 éves őskövület mint a ford t?


Aztán ott az ződ atom ellenesség, amikor nem csak az összes alaperőműnek már rég atomnak kellene lennie (aztán putykó is támadhatna botokkal meg kövekkel), hanem a nyersolajjal pöfögő óriás teherszállító hajókban is olyan reaktornak kellene lennie mint a tengeralattjárókban, és hordozókban.

2022. nov. 22. 17:56
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!