Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Valaki meg tudná nekem ezt...

Valaki meg tudná nekem ezt magyarázni?

Figyelt kérdés

Gimnazista diák vagyok, történelem szakos osztályba járok. Feltűnt, hogy már évek óta a csapból is a holokauszt folyik. A hírportálok naponta raknak ki róla cikkeket, mindig van valami megemlékezés. Mondjuk engem nem zavar de például arról, hogy ugyancsak többszázezer magyar halt meg a fronton vagy gulagban, a töredékét hallani. Ez miért van? Vagy például most trinanon kapcsán is azt olvastam, hogy túl kéne rajta lépni. Akkor a holokauszton nem lehetne túllépni? Nem fog megtörténni úgysem újra, a közeljövőben legalábbis biztos nem.


A másik, hogy a baloldali pártok/lapok miért nem emlékeznek meg a többi XX. századi magyar tragédiákról ennyire vagy egyáltalán nem? Soha sem tudtam felfogni. Miért mindig csak a holokauszt?


2015. jún. 9. 19:42
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:
30%
A Trijajnonon és a Hollókaruxon is túl kéne már végre lépni.
2015. jún. 9. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 anonim ***** válasza:
21%
Először is ott van a kommunizmus áldozatainak napja, ahol pont gulagon vagy az ok nélkül kivégzettek emlékeznek.
2015. jún. 9. 19:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/21 anonim ***** válasza:
55%
Hogy mersz ilyeneket még csak felvetni is?! ANTISZEMITA!!!
2015. jún. 9. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/21 A kérdező kommentje:
2# igen az egy nap. De gondolj már bele mennyivel többet hallani a holokausztról. A másik dolog meg, hogy az utolsó élő auschwitzi őrt meghurcolják, vagy Csatárit de Biszku Béla meg vígan elvan, neki nem verték az ajtaját a liberálisok. Miért nem? Mi ez a kettősség? Erre keresem a választ.
2015. jún. 9. 19:49
 5/21 anonim ***** válasza:
28%