Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Aglomerációs közlekedés?

Aglomerációs közlekedés?

Figyelt kérdés

Tarlós elmeháborodott, ez évek óta nyílt titok.

De ez a leállíítja a tömegközlekedés. Pest határában?!

Nem hidtem, hogy lesz olyan, Mikor én orbáncnak fogok szurkolni.

aki nem pesti, alapból duplán fizet, mert 2 bérletet vesz és a pesti az olcsóbb -.-' Pedig azzal mindenre fel lehet szállni, a kiegészítőnél, még az aállomásközök is meg vannak adva.


Hét eleji hír, hogy 20 bkk-vezérnek 5Millióra növelték a havi fizetését.


Havonta 3-500e ember csak a bérletes és kb ennyi alaphangon a jegyes utas (egy irány 900 ft körül van jeggyel) és van pofája azt mondani, hogy kazdaságtalan az aglo. köz.


Meglépi, hogy leállítja ez a patkány?



2016. jan. 14. 12:15
 1/6 anonim ***** válasza:
64%
Nem Tarlós a hibás ebben a dologban. A kormàny Budapest ellenessége hatàrtalan. Erre megfelelő vàlasz Tarlòs àllítàsa. Ha nincs pènz, nem a BKK feladata az agglomeràció.
2016. jan. 14. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

A főváros feladata Budapest tömegközlekedésének biztosítása, az agglomerációs települések közlekedését az adott önkormányzatnak vagy az államnak kellene finanszírozni, ezt néhány településen kívül a többség nem teszi meg, ahova kék busz és/vagy HÉV jár. A tömegközlekedés sehol nem nyereséges, mindenhol az állam és/vagy az önkormányzat finanszírozza.

"egy irány 900 ft körül van jeggyel" - HÉV-vel van ahol igen, de a BKK busz mindenhol 350 Ft-ért visz be a budapesti végállomásig.

A legjobb az lenne, ha az agglomerációs járatokat mindenhol átvenné a Volán, ahogy korábban tervezték, nem csak az üzemeltetést, hanem teljesen. Ez a bevezetett hibrid rendszer semmire nem jó, hogy a Volánbusz üzemelteti a buszokat, de a BKK megrendelésére, BKK tarifával. Persze akkor az államnak kéne a konpenzációt fizetni, amit meg nem akar.

2016. jan. 14. 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
64%

Kérdező, szerinted az normális, hogy a Dunakeszi és Göd között közlekedő vonatért fizet az állam, de a Kistarcsa ès Kerepes között közlekedőt meg Budapest fizeti? Mi ebben a logika? És igazságos-e ez a fővárosi adófizetőkkel szemben? Mert szerintem egyáltalán nem az.


Tarlóst nem kedvelem, Orbánt szintén nem. Előbbi zsarol, ami undorító. Utóbbi pedig arrogáns, ami szintén, hogy a te szinteden fejezzem ki magamat, patkány viselkedés.

2016. jan. 14. 14:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim válasza:
57%
A csepeli hévvel mi lesz, azt is átveszi a MÁV, vagy az továbbra is a BKV üzemeltetésében marad?
2016. jan. 14. 23:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Szerintem az igazi probléma a budapesti tömegközlekedés finanszírozásában van. Normális helyeken az utas, az állam és az önkormányzat 33-33%-ban járul hozzá a költségekhez. BUdapesten a költségek több mint felét az utas fizeti. A fennmaradó részen megy a vita. A Fővárosi Önkormányzatnak nincs pénze, mert az állam minden adóbevételt elvon, a kormány meg nem akar fizetni. Az utóbbi években a helyzet még romlott is, mivel a buszágazat igen nagy részét alvállalkozóknak adták ki, akik drágábban szolgáltatnak, mint a BKV. Márpedig nekik fizetni kell, kölönben a buszok 30 %-a leáll. A BKV-ra így egyre kevesebb pénz jut. Ebben a játszmában az aglomerácíó szerintem csak díszlet.
2016. jan. 15. 00:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Az agglomerációt pedig még mindig 2 g-vel írják.
2016. jan. 15. 18:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!