Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Puzsér Róbert Séétáló Budapest...

Puzsér Róbert Séétáló Budapestje hogy hatna az agglomerációban élőkre?

Figyelt kérdés
Például a Csepel-szigetről egyetlen autókijárat van, tény, hogy nagy ott a dugó. De például a tévhittel ellentétben nem megy mindenhova HÉV, a HÉV-ig is el kell buszoznunk. Ha nem használok kocsit, a következőképp jutok be a munkahelyemre: busz, HÉV, villamos, metró. Nincs egy közvetlen járat, a Busz meg a HÉV még a Csepel-szigeten belül van. Ez összesen másfél óra. Nem Budapest túloldalán dolgozom, hanem a belvárosban. Puzsér Sétáló Budapestje milyen hatással lenne az agglomerációra?
2019. jún. 14. 10:08
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:
10: Talán időközben te feltaláltál helyette egy környezetkímélőbb és helytakarékosabb megoldást? De ja, majd ha tényleg sok lesz, akkor visszatérhetünk rá.
2019. jún. 14. 16:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 anonim ***** válasza:
És te feltaláltál az autózáshoz képest gyorsabb, olcsóbb és kényelmesebb közlekedési formát az agglomeráció és Budapest között? Ha van jelenleg egy működőképes közlekedési forma, akkor miért annak a betiltása, és a rossz közlekedésszervezéssel történő ellehetetlenítése a megoldás?
2019. jún. 14. 18:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 anonim ***** válasza:
12: Miért is kéne feltalálnom? Fordítva ültök a lovon, az agglomeráció közlekedését nem a fővárosnak kell megoldani. Az meg, hogy ez most olcsó, gyors és kényelmes számodra pusztán csak azért van, mert jelenleg pl. a gyalogosoknak lehetetlenítik el a közlekedését a főbb csomópontokban, veled meg nem téríttetik meg valós áron azt, amennyit használsz a városból. Amint ez változik, mindjárt nem lesz olyan gyors és olcsó megoldás az autó.
2019. jún. 14. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/20 anonim ***** válasza:
11: van ilyen, nézz utána a német S-Bahn rendszereknek
2019. jún. 14. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 anonim ***** válasza:

#13: "az agglomeráció közlekedését nem a fővárosnak kell megoldani"


Ha ez így van (amiben egyébként egyetértek), akkor miért írtad, hogy azért van sok autó Budapesten, mert nincsenek kitiltva? Vagy az autók Budapestről való kitiltása milyen módon oldaná meg az agglomerációból ingázók problémáját?


A valós árakról annyit, hogy az összes közlekedési mód közül messze a városi tömegközlekedés az, amiért a szolgáltatás valódi árából arányaiban a legkevesebbet fizeted ki.


#14: Ez így igaz, és ennek Budapesten milyen gyakorlati megvalósulását látod?

2019. jún. 14. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 anonim ***** válasza:

15: Hiszen most értettél egyet velem, hogy az agglomeráció közlekedését nem a fővárosnak kell megoldani! Akkor miért kéred ezt mégis számon rögtön utána? Az autóforgalom kitiltása/korlátozása a Budapesten élők érdekeit szolgálja.


Attól, hogy az infrastruktúra fejlesztést/karbantartást nem kötöd össze az autózással, még ezermilliárdok mennek el ilyen célra. És akkor ezek a közvetlen költségek, a főutak mentén tapasztalható forgalom által okozott várható élettartam csökkenést nem is pedzegettem.

2019. jún. 14. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/20 anonim ***** válasza:

#16: Egyre kevésbé értelek. Van egy probléma, miszerint az agglomerációból ingázók megfelelő tömegközlekedés hiányában kénytelenek autóval közlekedni. Ezt a problémát hogyan oldaná meg szerinted az autók Budapestről való kitiltása? Vagy ha szerinted nem oldaná meg, akkor miért írtad, hogy az autók kitiltása megfelelő megoldás lenne?


"Az autóforgalom kitiltása/korlátozása a Budapesten élők érdekeit szolgálja."


Abban az esetben, ha csak olyan területeket érint a tiltás/korlátozás, amelyek tömegközlekedéssel jól ellátottak, és még ekkor is csak az adott területen élő, autót nem használó emberek számára lesz ez előnyös.


Az infrastruktúra fejlesztésének költségeit is jórészt az autósok fizetik, különféle adók, útdíjak formájában. Az átlag autós sokkal nagyobb arányban fizeti ki az ő közlekedésének a költségeit, mint az átlag tömegközlekedő. A várható élettartam-csökkenés valóban nincs kompenzálva, viszont az ilyen jellegű, másodlagos/nehezen mérhető hatásokat gyakorlatilag alig kompenzálják bárhogyan is, nem csak a közlekedés terén. Nem mondom, hogy nem kéne valamit kezdeni, de a főutak közvetlen közelében élő emberek egészségkárosodása is csak egy kis részét jelenti a teljes problémának.

2019. jún. 15. 12:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/20 A kérdező kommentje:
Ahhoz, hogy megoldjuk a közlekedést, a polgármestereknek együtt kell működniük. Mert semmit nem lehet összekötni semmivel a másik tudta nélkül. Az 5-ös metró projektről köszönöm a tájékoztatást.
2019. jún. 16. 20:01
 19/20 anonim ***** válasza:

Nem értem a problémát.

Lennének autómentes zónák a belső Bdapestben, de nem lennének kitíltva az autók az egész városból... Téged hol éríntene hátrányosan a helyzet?

Új metrót amúgy kifejezetten nem akarnak, szerintem erre kitérnek a programban, olvasd el.

2019. jún. 19. 05:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 A kérdező kommentje:
Na, de épp ezt kérdeztem, hogy érintene-e.
2019. jún. 22. 15:13
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!