Szerintetek is emelni kéne a matematikaórák számát az általános és középiskolai tantervben, valamint középiskolában is tiltani kéne a számológép használatát?
Igen ám, csak ha 80-as években megállítottál valakit, akkor annak nem kellett tudnia, hogy:
Hogyan töltsön le zenét/filmet az internetről,
Hogyan intézzen bankügyeket online,
Hogyan használja a wordot, excelt, csakhogy a leginkább mindenki által ismert programokat említsem,
Milyen telefont vegyen ha újat akar,
Ha elromlik a számítógépe hogyan javítsa meg,
Milyen vírusirtót válasszon,
Hogyan szűrje ki az internet információáradatából a lényeget (ez fontosabb tudás, mint amilyennek első hangzásra tűnik!)
És még lehetne sorolni, én kapásból tudnék szakmámon belül még többször ennyit felsorolni, amit anno nem kellett tudni, ma viszont nem boldogulsz nélküle.
Valamit valamiért...
Viszont tudnia kellett, hogy
-Kit ismerjen, hogy karácsonykor jusson neki a boltban banán és narancs
-Hogyan csempésszen ki dollárt nyugatra és csempésszen be pornót nyugatról
-Hogyan kell a könyvtárban kutatni a főiskolához/egyetemhez
-Mit szabad és mit nem szabad mondani ki előtt és mikor
-Mivel kell lekenyerezni X embert, hogy megcsináljon neki Y dolgot Z-kor (pl. TV-szerelő)
-Éppen melyik baráti országban mit érdemes venni és mikor, megéri-e a legszarabb ruhákban kimenni Cseszkóba és ott feltankolni jobbakból, vagy épp hiány van ezért jobban megérné Románban próbálkozni?
Azért amiket te soroltál kevésbé terhelik az ember agyát...
A banános néni ismerete nem ér fel egy excel-használattal.
A szakmai oktatást kéne előnyben részesíteni....
Hogy az ember 18 éves korára már tudjon olyan szakmát/szakmákat, amivel el tud helyezkedni, amihez ért.
Mert jelenleg a középiskolai szakmai oktatás sem valami jó, a gimi meg nem ad semmi kézzel foghatót, mert ugye aki gimiben végez vagy szakmára megy vagy főiskola/egyetem.
Még mindig tudósokat, bölcsészeket akarnak kinevelni a tanulókból, ezért van annyi munka nélküli diplomás.
Nekem is az a problémám, hogy iskolában a legfontosabbakat nem tanítják meg, mégpedig, hogy azért tanulj, hogy tudj.
Az én tudásvágyam csak most ébredt fel, 22 évesen, lassan 23! Egész eddig az iskola nekem az egy hely volt ahol belénk erőltetik a tudást, de senki nem mondja, hogy miért.A másik, hogy tanulni sem tanítanak meg, mert a magolásnak semmi köze a tanuláshoz, ezt is alig fél éve értettem meg. Most lehet fikázni, hogy milyen lassú vagyok, de szerintem rengeteg 20-30 éves van akik ugyan ebben a cipőben járnak. Most, hogy ráéreztem a dolgokra én is a matematikát részesítem előnyben, a történelmet nem is értem miért kérik ennyire számon(a történelmet a győztesek írják innentől kezdve a 3/4-e hazugság), és középiskolában számológép helyett logarlécet kéne használni, mert jobban fejleszti a gondolkodást és a reális becsléseket.
Inkább racionalizálni kellene a tárgyakat. Van egy rakat tényleg teljesen felesleges, amiknek a lényeges ismeretek (matek, term. tud.) kárára adtak órákat. Amióta heti másfél kémiaóra van, összesen négy évre elosztva, azóta meredeken emelkedik a chemtrailes/homeopatás barmok száma. A biológia legyepálása miatt nőtt a kreás marhák mennyisége. Igaz, erre még rátesz egy lapáttal a senkiházi hittanoktatók csürhéje is. A fizika hiányában bő nyállal szopják be az ingyenenergia/mágneses karkötő/egelykerék ökörségeket.
A matematika hiányában pedig leszoknak az érvelésről és igazolásról, mind az információ átvétele, mind átadása irányában.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!