Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Ha a szolgáltató nem képes...

Ha a szolgáltató nem képes normális szolgáltatást nyújtani, akkor megoldható, hogy felbontsuk a szerződést a hűségidő lejárta előtt?

Figyelt kérdés
2015. nov. 8. 21:56
 1/10 Amarok Tonrar ***** válasza:
Bővebben? Mi az amit vállalt, de nem teljesíti?
2015. nov. 8. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Internet, sokszor megszakad.
2015. nov. 8. 22:12
 3/10 anonim ***** válasza:

Ha internet problémád van a szolgáltatót keresd ez ügyben. Lehet hogy éppen a hálózatban van a hiba vagy a modemben. Nálunk már volt mikor a villanyoszlopon kellett a kábeleket megnézni ez miatt. És azóta már rendben.

Amúgy felbonthatod a szerződést, egy bizonyos összeget viszont fizetned kell ezért.

2015. nov. 8. 22:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:

Voltak már kint, ki is cseréltek egy kábelt.

A szerelők is szidták a szolgáltatót.

2015. nov. 8. 22:39
 5/10 A kérdező kommentje:
Pontosabban azt mondták, hogy szerintük a szolgáltató szerverében lesz a hiba.
2015. nov. 8. 22:40
 6/10 anonim ***** válasza:
90%
Jelents be hibára. Majd újra. És újra. A hibajegyek már megfelelő alap lesz a szerződéstől való elállásra, így - ha valódi hiba van, és képtelen a szolgáltató elhárítani - akkor kötbér nélkül tudsz szabadulni a szolgáltatótól.
2015. nov. 8. 22:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
Ahogy a hatos írja. Bemondásra, hogy szar és nem működik, nem lehet csak úgy felbontani, akkor mindenki azt csinálná. Legyen neki nyoma többször is.
2015. nov. 9. 00:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
Meg kell nézni, pontosan mit is vállalt, ha azokat biztosítja, akkor nem bontható fel kötbér nélkül.
2015. nov. 9. 14:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

Igazat megvallva semmi esélyed. Szerződés megszüntethető hibás teljesítés miatt, de az, hogy szerinted sokszor megszakad még kevés ehhez.

Még üzleti előfizetők részére sincs 100%-os rendelkezésre állás, pláne nem egyszerű otthoni felhasználóknak. Ezt a szerződés tartalmazza is, így előbb azt tanulmányozd, mielőtt felesleges köröket futnál.

2015. nov. 9. 14:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

Azért az, hogy nem 100% a rendelkezésre állás meg az, hogy mondjuk adott esetben napi szinten 5-10 alkalommal elmegy a net egy-egy alkalommal akár fél-egy órára is, az nagyon nem ugyanaz. Nekünk utóbbi volt a T-homemal, legszívesebben rájuk gyújtottam volna mindent, de vagy ők voltak, vagy a mikrohullámú net ami akkor is szar, mikor jól működik, ráadásul méregdrágán.


Szerencsére aztán elköltöztünk és érdekes, másik szolgáltatónk van, 4 év alatt 2x volt nettel baj, egyszer már nem tudom mi volt, de magától megjavult úgy két óra után, másodjára meg valami hiba volt a lépcsőházban lent lévő dologban, szombat este ment el, gondoltuk van ilyen, de másnap reggel sem ment, végül vasárnap délután jelentettük be, hogy nincs net és pár órán belül kijöttek, megcsinálták.

2015. nov. 10. 02:09
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!