Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Kötelezhet engem egy bútor...

Kötelezhet engem egy bútor webáruház hogy fizessem ki az át nem vett lemondott terméket? Szerintük nem mondhatom le a terméket .

Figyelt kérdés
Megváltoztak a körülmények anyagilag meg minden téren és nem szeretném ezt a bútort ,írtam nekik hogy le szeretném mondani és erre vissza hívnak ,hogy benne van a szerződésbe hogy nem mondhatom vissza .Én ezt nem olvastam el.DE akkor is milyen már fizessek ki egy olyan terméket amit nem is láttam át se vettem.
2017. febr. 3. 12:46
1 2 3
 11/23 anonim ***** válasza:
100%

Akkor egyedi, ha azt mondod, hogy neked ez 12 centivel magasabban kell. Például. Ha választható a szín és te a másikat választod, akkor nem egyedi.


Melyik webshop volt ez?

2017. febr. 3. 13:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/23 A kérdező kommentje:
2017. febr. 3. 13:29
 13/23 anonim ***** válasza:
96%

Voila! Ott van feketén fehéren:



"Elállási jog:


Amennyiben a megvásárolt áru nem nyerte el tetszését, vagy más ok miatt nem kívánja azt megtartani, úgy az áru kézhezvételétől (a bútor átvételének a napja) számított 14 munkanapon belül jeleznie kell azt e-mailben. A vásárló az elállási joga gyakorlását (e-mailben vagy postai úton) köteles eladónak bejelenteni.

Elállási jogot a 17/1999. (II.5.) Kormány Rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szabályozza, melyet Eladó magára nézve kötelezőnek tartja.

Elállás esetén Vevőnek kell a bútort sértetlen és használattól mentes állapotban, eredeti csomagolásban, a kapott dokumentumokkal együtt visszaküldeni Eladó címére. Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a bútor visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket is. A Vevőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az Eladó azonban követelheti a bútor nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

Eladó a bútor vételárát az elállástól számított 30 napon belül Vevő részére átutalással visszatéríti.

A Vevő nem gyakorolhatja elállási jogát:

- szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt az Eladó a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte. Ez minden esetre vonatkozik, amikor a Vevő egyedi gyártású, az igényeinek megfelelően készítendő bútort rendel, melyet kérésének megfelelően készítenek el.

- olyan bútor értékesítése esetében, amely a Vevő személyéhez kötött, illetve amelyet a Vevő utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő."


Legalább ezt olvasd el. :)

2017. febr. 3. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/23 anonim ***** válasza:
92%

Ezt fogadtad el, ehhez kell tartani magad. A 14 nap él, de belementél, hogy át kelljen venni, ha már elkezdte a cég a teljesítést.


Namost! Vedd fel velük a kapcsolatot telefonon és írásban! Írd meg, hogy ha nem törlik a vásárlást csak nekik lesz rosszabb, mert élni fogsz a 14 napos elállási jogoddal. Tehát kiviszik a saját költségükön a bútort, te meg ott és akkor azt mondod, hogy nem tetszik, nem kell. Szóval fáradnak vele feleslegesen. Ezt mondd el nekik telefonon is. Legrosszabb esetben, ha engeded, hogy otthagyják a bútort nálad neked kell majd állnod a SÉRTETLEN visszaszállítást.

2017. febr. 3. 13:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/23 anonim ***** válasza:
91%

Ez a legfontosabb:


"ha az elállási határidő lejárta előtt az Eladó a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte"


Megbeszéltétek, hogy mikor viszik ki?

2017. febr. 3. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/23 A kérdező kommentje:
Hát így is elég nehéz időszakom volt, nem hiányzott még ez is .Csak annak örülnék ha békén hagynának végre Még ide is jöttek a gyakorira beszólogatni .:/
2017. febr. 3. 13:40
 17/23 anonim ***** válasza:
100%

Ne érdekeljen, hogy beszólogatnak, én segíteni akarok. Teljesen beleéltem magam a helyzetbe. :)


Szóval! Ha nem beszéltétek meg, hogy mikor szállítják kis, stb.. akkor mondd le az előző válaszaim alapján levélben és telefonon. Nem kell parázni. Próbálkoznak a cégek. Ennyi.

2017. febr. 3. 13:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/23 A kérdező kommentje:
Igen egyszer el halasztottam mert mert a költözés miatt nem tudtam fogadni a bútort .Most meg lemondtam február 7 akarnák leszállítani, de írtam nekik hogy már nem szeretném .Erre el kezdtek zsarolni hogy minden képen ki kell fizetnem ha van rá pénz ha nincs .
2017. febr. 3. 13:44
 19/23 A kérdező kommentje:
Köszi ,kedves vagy :D
2017. febr. 3. 13:45
 20/23 anonim ***** válasza:
81%
Akkor még nem kezdte meg a teljesítést. Szóval nyugodtan írd meg nekik. Továbbá kapd magad össze és hívd fel őket telefonon is. Hivatkozz az ászf-ükre, a törvényre. Fenyegesd meg őket, hogy a fogyasztóvédelemig meg sem állsz. Eleged van belőle, hogy hülyének néznek. Legyél határozott.
2017. febr. 3. 13:52
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!