Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Garanciális javítás? Mi az,...

Garanciális javítás? Mi az, hogy törekedni kell 15 napon a belüli javításra?

Figyelt kérdés
Egy nagy értékű elektronikus kütyüt küldtem vissza garis javításra már több mint egy hete. A címzett másnap már meg is kapta... Volna. Ugyanis már egy hete nem veszi át. Mint ha nem törekedne a 15 napon belüli javításra... Mit lehet ilyenkor tenni?
2017. jún. 5. 23:12
 1/3 Gugu Gabor ***** válasza:

Pontossan azt ami le van írva, hogy törekedni kell.

Pld ha nincs alkatrész és neki is rendelni kell akkor ha a feje tetejére áll akkor sem tudja tartani a 15 napot.

Nyilván ha meg sem kezdi a javítást az nem felel meg ennek.

Igazság szerint amíg a 15 nap le ndm telik nem sokat tehetsz.

2017. jún. 6. 00:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Letelt már?
2019. aug. 16. 16:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

Nem vették át a csomagot. Visszahozta a posta és 1000 Ft-ért visszakaptam. A készüléket elküldtem az importőrnek és ők intézték a javítást. Kb 5000 Ft-omba került a postázgatás, de némi bírósággal való fenyegetőzés kellett csak és kifizete a bolt a feleslegesen kifizetett postaköltségeket.


A bolt a femdetektor.com

2019. aug. 17. 09:25

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!