Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Politika » Törvények, jog

A kérdés

Érdemes a fogyasztóvédelemhez fordulni? Internetes áruház kekeckedik.

Internetes áruház ingyen cserét ígért vásárláskor. Azt ígérte, hogy ha nem megfelelő a méret, kijön a futár, hoz egy másik méretet és viszi a cserélni kívánt terméket. Ezt ajándékba, ingyen vállalja.

Kicsinek bizonyult a méret,kértem egy nagyobbat.

Nem tudnak küldeni, álljak el a vásárlástól és küldjem vissza nekik a terméket (közel 2000 Ft-ért)

Jogos az lenne véleményem szerint, ha eljönne a futár és elvinné a terméket, és nem hoz helyette másikat,ha a bolt nem tud biztosítani másikat. Miért én szívjak, mert ők nem tudnak cserélni, holott ingyenes cserét ígérnek.

Kinek van igaza?


 12-07 12:25  Privát üzenet  Tetszik 

A válasz
Nem érdemes. Jog szerint békéltető testülethez fordulhatnál. A régi fogyasztóvédelem már nincs.
Internetes vásárlás esetén 14 nap alatt el lehet állni a vásárlástól, s indokolni sem kell.
A visszaszállítás, csere költsége a vevőt terheli.
Ha a webáruház általános szerződési feltételeiben rögzíti, hogy ezt a költséget átvállalja, az többletvállalás, de nem módosítgathatja kedve szerint.
Abban az esetben, ha csak megígérték neked, s ez kellően dokumentálva is van, akkor lenne némi esélyed.
A mi boltunk biztosan nem vállalna be ilyent, mert így is van, amikor valaki 3-4 alkalommal cserél, pedig mi már eleve mondtuk neki, nem lesz jó a méret (személyes vásárlásaiból már tudjuk, mekkora kell neki.)
Ha mi fizetnénk ilyen embernél a szállításokat, akkor többe kerülne nekünk, mint amit kapunk tőle.

A válaszíró 78%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/1Időpont 12-07 14:16 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Ez így törvényes, van értelme a fogyasztóvédelemhez fordúlni?
Seraphstore nem hajlandó visszafizetni a termék árát. Fordulhatok a fogyasztóvédelemhez?
Ilyen esetben hova lehet fordulni, fogyasztóvédelemhez? Ennek hogy nézne ki a menete?
Fordulhatok-e a fogyasztóvédelemhez és tudnak-e segítséget nyújtani?
Lenne értelme a fogyasztóvédelemhez fordulni?
Lehet hogy többször bemész ugyanabba az áruházba és mindig elviszel valamiket és nyugodtan kilehet sétálni,? Pedig kamerás és csipogós áruház! És legalább 20 percet bennt vagy?

Kérdések a Politika rovatbólKérdések a Törvények, jog rovatból








Minden jog fenntartva © 2017, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Sitemap | Médiaajánlat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelmi szabályok | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu