Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Politika » Törvények, jog

A kérdés

Érdemes a fogyasztóvédelemhez fordulni? Internetes áruház kekeckedik.

Internetes áruház ingyen cserét ígért vásárláskor. Azt ígérte, hogy ha nem megfelelő a méret, kijön a futár, hoz egy másik méretet és viszi a cserélni kívánt terméket. Ezt ajándékba, ingyen vállalja.


Kicsinek bizonyult a méret,kértem egy nagyobbat.


Nem tudnak küldeni, álljak el a vásárlástól és küldjem vissza nekik a terméket (közel 2000 Ft-ért)


Jogos az lenne véleményem szerint, ha eljönne a futár és elvinné a terméket, és nem hoz helyette másikat,ha a bolt nem tud biztosítani másikat. Miért én szívjak, mert ők nem tudnak cserélni, holott ingyenes cserét ígérnek.


Kinek van igaza?




 2017. dec. 7. 12:25  Privát üzenet  

A válasz

Nem érdemes. Jog szerint békéltető testülethez fordulhatnál. A régi fogyasztóvédelem már nincs.

Internetes vásárlás esetén 14 nap alatt el lehet állni a vásárlástól, s indokolni sem kell.

A visszaszállítás, csere költsége a vevőt terheli.

Ha a webáruház általános szerződési feltételeiben rögzíti, hogy ezt a költséget átvállalja, az többletvállalás, de nem módosítgathatja kedve szerint.

Abban az esetben, ha csak megígérték neked, s ez kellően dokumentálva is van, akkor lenne némi esélyed.

A mi boltunk biztosan nem vállalna be ilyent, mert így is van, amikor valaki 3-4 alkalommal cserél, pedig mi már eleve mondtuk neki, nem lesz jó a méret (személyes vásárlásaiból már tudjuk, mekkora kell neki.)

Ha mi fizetnénk ilyen embernél a szállításokat, akkor többe kerülne nekünk, mint amit kapunk tőle.



A válaszíró 78%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/1Időpont 2017. dec. 7. 14:16 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Ez így törvényes, van értelme a fogyasztóvédelemhez fordúlni?
Seraphstore nem hajlandó visszafizetni a termék árát. Fordulhatok a fogyasztóvédelemhez?
Ilyen esetben hova lehet fordulni, fogyasztóvédelemhez? Ennek hogy nézne ki a menete?
Fordulhatok-e a fogyasztóvédelemhez és tudnak-e segítséget nyújtani?
Lenne értelme a fogyasztóvédelemhez fordulni?
Lehet hogy többször bemész ugyanabba az áruházba és mindig elviszel valamiket és nyugodtan kilehet sétálni,? Pedig kamerás és csipogós áruház! És legalább 20 percet bennt vagy?

Kérdések a Politika rovatbólKérdések a Törvények, jog rovatból








Minden jog fenntartva © 2018, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!