Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Kerékpáron Kissebb átmérőjű...

Arktika kérdése:

Kerékpáron Kissebb átmérőjű kereket rakni elölre a légellenállás miatt jö ötlet?

Figyelt kérdés

Netpincérkedéshez Nemrég vettem egy 28colos cube cross allroad-ot tényleg gyorsan megy minden úton, pesti macskaköves utakon is gyors, alig érzi a katyukat, de kicsit nehéznek találom az első kerékben lévő dinamója miatt, amit ráadásul ki sem lehet kapcsolni este Ugy világit mint egy autólámpa de nappal minek...

ha már ugyis kicserélem miért ne rakjak előlre kissebbet 26 colosat, hogy szembeszél esetén jobban be tudjak hajolni ,viszont ugy hátszél esetén lassabb lennék? Vagy pesten nem is számit ez mert nem fúj a szél annyira?

Nektek vannak tapasztalataitok?


2021. jan. 14. 07:10
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
nem
2021. jan. 14. 08:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 A kérdező kommentje:
Kérlek fejtsd ki h szerinted miért nem
2021. jan. 14. 08:58
 3/17 anonim ***** válasza:
Maximum laboratóriumban lehetne kimutatni a különbséget, semmit nem fogsz érezni belőle. Inkább valami könnyebb 28as kereket keress előre, dinamó nélkül.
2021. jan. 14. 12:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:
A ellopástól jobban tartanék , primitiv arcok is látják hogy 100 e felett ér ... Megszokod , vagy vegyél vékonyabb gumikat ha a hó jégkásák elovadnak .
2021. jan. 14. 12:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim ***** válasza:

régen prototyp-ban gondolkodtak ilyenben azt max pályán(valós)használták...

Boardmann idejére saccolom-de kisérletezés mindig volt és lesz...régen egy 10éve kábé volt egy futár ki ilyen bringát hssznált belvárosban többször is láttam

2021. jan. 14. 16:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 anonim ***** válasza:
Budapesten
2021. jan. 14. 16:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim ***** válasza:
100%

Szerintem nagyon nem jó ötlet. Megváltozik a bringa geometriája, alacsonyabbra kerül a hajtómű, meredekebb lesz a fejcső és a nyeregcső. Ha sportosabb pozíciót akarsz, tedd alacsonyabbra a kormányt! Van rá több opció:

- hézagolók kivétele a kormányszár alól

- kormányszár megfordítása, ha felfelé álló kivitel

- másik kormányszár, ami lefelé hajlik

- kormány cseréje alacsonyabbra vagy egyenesre, ha a gyári hajlított/emelt kivitel

2021. jan. 14. 17:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim ***** válasza:
100%
A légellenálláson nem változtatna, viszont a gördülési ellenállást növelné, és nagyban rontaná a bicikli geometriáját. Röviden: hülyeség.
2021. jan. 14. 18:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 anonim ***** válasza:
Mennyivel szoktál tartósan haladni?
2021. jan. 14. 18:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim ***** válasza:

5-osnak van igaza... komoly változások történnének a bicajon.

a légellenállás meg nem csökken annyival hogy azt meg is érezd.

Ha alacsonabbra akrsz hajolni, vegyél koskormányt

2021. jan. 14. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!