Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Hogyan kezdjek neki komolyabba...

Hogyan kezdjek neki komolyabban a biciklizésnek?

Figyelt kérdés

Teljesen kezdő vagyok. Természetesen tudok biciklizni gyermekkorom óta, van is biciklim, de kb. csak nyáron szoktam rövidebb távokon. Eldöntöttem, hogy triatlonozni szeretnék, ebből az úszás és a futás már jól megy, a biciklizést kéne fejleszteni.

Először is, mit ajánlotok, hol vegyek profibb kerékpárt? És milyen hosszú távokkal kezdjek?



dec. 12. 07:34
 1/7 anonim ***** válasza:
92%
Én úgy kezdtem a nulláról, hogy ilyen 10-15 km tekerés után már kidöglöttem, ez az időszak kb 3 hónapig tartott. Egy kb 40 éves városi bicóm volt. Aztán vettem egy újabb fitness bringát, de nem túl jót, azzal már elkezdtem 30-40-50-60 km-eket menni szép fokozatosan emelkedett a szám, ez egy évig ment így. Azzal volt meg az első 100-asom is, de az már kínsznevedés volt vele, úgyhogy végül ezt is lecseréltem egy új trekkingre. Az idei szezonban már beszereztem egy gravelt, egy országútit és van egy városi rohangászós birngám is, Idén 3x nyomtam le egy nap alatt a balatonkört (200 km), és hetente többször mentem 60-120 közti távokat, különösebb megerőltetés nélkül. Nálam valahogy így zajlott le az elmúlt 3 év bringázás tekintetében. :) De én egy jelenelg 40 éves nő vagyok, nulla sportmúlttal, és nem is tudatosan kezdtem, nem volt célom ennyire rákapni a dologra. Ha te egy edzett fiatal férfi vagy, egy konkrét célkitűzéssel, akkor neked nyilván sokkal könnyebb lesz. :)
dec. 12. 11:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
77%
Milyen bringád van jelenleg? Ahhoz, hogy a kerékpáros állóképességed és az egész éves biciklizést növeld, egy camping vagy egy klasszikus városi is tökéletes, tehát bármi ami van, mert a lényeg az, hogy indulj el.
dec. 12. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 MGéza ***** válasza:
36%