Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Tudtok egy jó kerékpár szervíz...

Chubby2o6 kérdése:

Tudtok egy jó kerékpár szervízt a XIV. Kerületben?

Figyelt kérdés
Olyanra gondolok,ahol nem használják ki,hogy teljesen kezdő vagyok,tehát nem akarják a használtan vett bringám minden alkatrészét kicserélni, mondván, hogy az utolsó pillanatban jöttem, mert a következő kanyarban tutira szétesett volna az egész.
2012. márc. 27. 21:54
 1/5 anonim válasza:

Fülöp Kerékpárszervíz. Az Erzsébet királyné útján van, a 3-as villamos közvetlen előtte áll meg, de nincs messze a földalatti Mexikói úti végállomásától sem, valamint az 1-es villamos is megáll a közelben, onnan kb. 5 perc séta, át az aluljárón. 5500-ért csinálnak kisgenerált + egy ezres anyagköltség ha valamit cserélni kell, de ha nuku hiba, akkor azt a tételt sztornózzák. én nem rég voltam náluk, féket állítottak meg váltót meg állítólag centríroztak is, bár miután elhoztam tőlük a kerót, a felni hozzáért a fékpofákhoz elöl :S viszont a középrész kotyogását megszüntették, meg a hátsó kerekem sem mozgott többé rendellenesen. a váltókat is egész jól beállították (már amennyire lehetséges volt, ugyanis silány minőségűek). Ha értékelni kéne akkor ár/érték: 3,9 - 4,0. kicsit drágának tartom.

remélem segítettem.

2012. márc. 31. 00:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:

Köszi, de már találtam egyet az Egressy úton.Korrekt volt a srác, felajánlotta a kisgenerált 5000-ért, de rögtön hozzátette, hogy felesleges. Arra, amire nekem kell, ebben az állapotában is tökéletes, mert működik rajta minden.Előző nap kivettem a hátsó kereket, de nem sikerült rendesen visszatenni, mert egy kicsit hozzáért a tárcsa a fékbetéthez.Megigazította, beállította rendesen, de nem fogadott el érte pénzt.Ráadásul közel is van,ha nagyon muszáj, gyalog is visszajöhetek, ha egyszer ott kell hagynom a bringát, így nem kell begyömöszölnöm az autóba.

Azért köszi a választ.

2012. ápr. 1. 10:15
 3/5 anonim válasza: