Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » 26 os mtb kerékpár külső...

26 os mtb kerékpár külső szerint 2.8-4.5bar közt ajánlják én évekig az összes gumimba 2.5 öt fujtam miban lesz más ha 3.5 et fujok? 90% Beton on használom

Figyelt kérdés
2014. okt. 21. 16:25
 1/6 Alex Fly ***** válasza:
Kisebb lesz a gördülési ellenállás, ergo könnyebb tekerni és gyorsabban haladsz vele. Nem mellesleg jobban ellenáll a defektnek és tartósabb lesz.
2014. okt. 21. 16:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
egyébként azért maradtam a 2.5 nél mert jópár éve egy régi de jó állapotú 28as csepel belső felrobban a nagy melegbe 2.3 báral benne és rettentő nagyot szolt
2014. okt. 21. 16:30
 3/6 anonim ***** válasza:
durrdefekt az nagyot szól, de azt általában külsõ tényezõ okozza nem a nyomás, amíg az nem haladja meg az elõírtat.
2014. okt. 21. 18:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 Wadmalac ***** válasza:

A gumi nyomástűrése sok dologtól függ.

Alapvető ökölszabály, hogy minél keskenyebb a gumi, annál többet bír. Nekem a 20-as gumikba az országútimon 8 bar kell, egy 18-as pályaversenygép kerekébe beleküldenek 11-12 bart is.

Az az eldurrant jószág meg simán öreg vagy rossz minőségű gumi lehetett (gyanítom, hogy kimászott a drótperem a külsőből).

2014. okt. 22. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
értem köszi szépen csak gondoltam nem igen dijaznák a benzin kuton ha nembirná a nyomást és felrobban:) ha veszek bele defekt védő folyadékot akkor is megfelelő a kb 3.5 bar?
2014. okt. 23. 00:29
 6/6 brazen65 ***** válasza:

Tökmindegy hogy van e benne defekt védő folyadék, egy jó külső, és egy jó belső el kell hogy bírja a gyártó által megadott max nyomást, betonon meg pláne jó hagy nagy nyomáson használod, mert ahogy már írták, jobb a gördülési ellenállása, és a külső behatásokat is jobban tolerálja, mint egy puhára pumpált gumi.

Nekem van egy cst cyclops gumim, na az 2,5 bar nyomáson olyan mint egy luxus hintó, átsiklik a kátyún, viszont dögnehéz nehéz tekerni, 4 bar-ra felnyomva érezhetően könnyebb tekerni, csak sajnos pattog mint a nikkel bolha.

Na szóval minden guminak megvannak a sajátosságai, ki kell tapasztalni, milyen úton, milyen időben, milyen stílusban használod.

2014. okt. 23. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!