Kezdőoldal » Sport, mozgás » Labdajátékok » Mennyire fontos a pingpong...

Mennyire fontos a pingpong ütő minősége?

Figyelt kérdés

ezt ugy értem, hogy van egy egyszerű kezdő ütőm...

ha mondjuk szeretnék újítani mit ajánlotok?

jobb venni egy kész ütőt vagy inkább külön fát és külön bőrt?

valamint mennyire fontos hogy mindkettő "egyforma" teljesítményű legyen? tehát mondjuk egy egyszerű fa de drága bőr vagy éppen fordítva? vagy ennek így nincs értelme? :D

bocsi, de még kezdő vagyok és szeretném tudni a továbbiakra nézve...



2012. júl. 28. 23:24
 1/8 anonim ***** válasza:
Abból amit leírsz, neked tök mindegy, tanulj meg játszani. Külön fa + borítás persze, hogy jobb, de nem fogod érezni az előnyét.
2012. júl. 28. 23:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 Sznofru ***** válasza:
10 evig pingpongoztam versenyszeruen. Fontos mindegyik, de csak haladobb szinten.
2012. júl. 28. 23:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Ja és ha már ütőt akarsz összerakni: A fát érzed meg kevésbé, a borítást előbb veszed észre sokkal. Ugyanakkor egy jó borítás a hozzáillő jó technika nélkül csak csajoknak mutogatni jó! :) Ha elég fiatal vagy, és edzésre kezdesz járni, az edződ minden valószínűség szerint olcsóbban juttat jó ütőhöz. Lehet, hogy az első megszólalásom kicsit parasztos lett, de azért szurkolok mindenkinek, aki asztaliteniszezni kezd!
2012. júl. 29. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

Az ütő lelke a fa!!!Ajánlom ,hogy körül tekintő legyél fa vásárláskor!Ne túl lassú ,de ne túl gyors legyen!Pl.Timo Boll forte off!(A vaterán látom van is féláron.)Ezzel a fávál fogsz évtizedeket játszani és ez rohadtúl benne lesz a kezedben !Könnyű puha szoftokat ajánlok hozzá!

Én már több mint 10 éve ugyanazzal a fával játszom! A környezetemben akik a fájukat sűrűn cserélik hátrányban vannak,hiába használnak drága borítást! Verem őket egy 3500ft-os borítással!

2012. okt. 22. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza: