Kezdőoldal » Sport, mozgás » Labdajátékok » Tudnátok általános Tippmix...

Tudnátok általános Tippmix tanácsokat adni? Kezdő vagyok, többi lent.

Figyelt kérdés
Nemrég kezdtem el játszani, és csak úgy megy, hogy nagyon óvatosan játszom. Mindig max. 1,4es szorzójú meccsekre teszek, így viszont 6-7 meccs révén is kicsi (7 körül) az eredő odds. Viszont nem merek kockáztatni, még így is ritkán nyerek, és mindig pont annyit, amennyi mínuszban voltam. Így nem a legjobb. Tud valaki segíteni?

2013. márc. 6. 16:52
 1/3 anonim ***** válasza:
100%

1.Nem rakunk pénzt 1,11-1,14x alatti szorzójú mérkőzésekre, még az ennél minimálisan magasabb meccsek is neccesek és ritkák, de ennél alább SOHA.

Nem rakunk olyan mérkőzésre, amelynek a szorzója irreálisan alacsony a viselt kockázathoz képest, így ha kihagyunk egy adott mérkőzést, azt nem véletlen hagyjuk ki a kínálatból. Nem azért, mert elkerülte figyelmünket, hanem mert rossz előérzetünk van, vagy a szorzó nem szimpatikus számunkra a kockázathoz képest.

Nem rakunk egy mérkőzést mindegyik, vagy sok szelvényre. Akármennyire is “tutinak” érezzük, mivel nincs tuti és 100%-os mérkőzés, így jobb betartani ezt, mert aki régóta játszik, az elején valószínűleg ő is megélte ezt a hibát, s tanult belőle, így azt ajánljuk, hogy a „legtutibb” mérkőzést is a játszott szelvényeid maximum 60%-án tedd meg.

Nem akarunk egy nap alatt meggazdagodni, persze erre is van valamennyi esély, de irtózatosan kevés, így azt ajánljuk, hogy ne rakj fel egyetlen egy mérkőzésre óriási összeget, mert ha esetleg borul a papírforma, akkor nagyon nagy mínusz van.

Nem rakunk abszolút 3 esélyes találkozóra, főleg ha még presztízs csata is járul hozzá, ilyenkor jobb elkerülni ezeket a párosításokat, hiszen a vállalt kockázat feleslegesen megemelkedik, s az arány szerint ezek a legkiszámíthatatlanabb mérkőzések.

Nem rakunk egyes sportágakra, abszolút kizárjuk a: Box, Forma1 és a “hasonló” sportágakat, nem nekünk valóak.