Kezdőoldal » Sport, mozgás » Labdajátékok » A jövőben esetleg létrehoznék...

Csancy kérdése:

A jövőben esetleg létrehoznék egy netes oldalt, a kevésbé népszerű sportok "amatőr" kedvelőinek összefogására. Egyenlőre a kérdésem csak annyi hogy érdekel e a dolog/ támogatod-e (olvasd el a részleteket is)?

Figyelt kérdés

Én magam pl imádok kosarazni, de csak egy lelkes amatőr vagyok, és a barátaim focizni szeretnek. így aztán nagyon ritkán kosarazok.


Az oldal úgy működne hogy a földrajzi helyed és a szimpatikus időpontok bejelölése után az oldal megkeresné a hasonló szabadidővel rendelkező tagokat, és így könnyen összejöhetnek akár nagy létszámú csapatok is. Ráadásul így hasonló érdeklődési körű barátokra is szert tehetsz.


ha érdekel, mindenképp jelezd egy rövid kommenttel! Elég annyi h "támogatom". Vagy nincs rá kereslet? ( (az oldalon nem csak kosárlabda lenne) ). A weboldal létrehozásának csak akkor van értelme, ha nagy kereslet van, mert csak többszáz de inkább többezer aktív taggal van értelme a dolognak.



2013. márc. 7. 14:34
 1/4 anonim ***** válasza:
+1
2013. márc. 7. 17:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 Marciiiy válasza:

még jó h olvasnám


+1 :)

2013. márc. 7. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 Marciiiy válasza:
ja és ha még nem tetted emeld ki a kérdést!!!
2013. márc. 7. 18:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

sziasztok

köszi a kommenteket

új vagyok az oldalon és kicsit átláthatatlan lett a kérdés,

így újra struktúráltam..

http://www.gyakorikerdesek.hu/sport-mozgas__labdajatekok__40..


megköszönném ha ide is nyomnátok egy "+1"-et

2013. márc. 7. 22:08

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu