Kezdőoldal » Sport, mozgás » Labdajátékok » Hogyan kezdjem el az online...

Hogyan kezdjem el az online sportfogadást?

Figyelt kérdés
Már korábban is érdekelt, de nem nagyon volt időm foglalkozni vele, most viszont a Barca-Real meccs felkeltette az érdeklődésemet, hiszen 4-szeres szorzó van a fővárosiakra és annak ellenére, hogy Barca drukker vagyok, úgy érzem most simán nyerni fog a Madrid. Szóval a fogadásra visszatérve, mik a legfontosabb lépések? A Betclick mennyire jó? Ha pénz rakok az accountomra, van még valami fizetési kötelezettség vagy csupán a téteket kell megjátszani? Lehetséges, hogy egy hosszabb ideig nem fogadok és csak "áll" a befizetett összeg? Esetleg linkelhettek tutorial oldalakat, amelyek nem 10 oldalon keresztül taglalják a fontos tudnivalókat. Tudom hülye kérdések, de nagyon kezdő vagyok? :D

2013. okt. 25. 22:59
 1/8 anonim ***** válasza:
Nyitsz egy számlát valahol és befizetsz, lehet hogy még bónuszt is kapsz!
2013. okt. 25. 23:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
bet-at-home.com a legjobb befizetsz 10 eurót aztán az addig rajta van amig élsz.
2013. okt. 26. 08:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

a legjobb a bet365, de ha rám hallgatsz akkor nem kezded el!


mint egy volt függő, kb. 10 millió mínusz után javaslom ezt neked

2013. okt. 26. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
10 milla??
2013. okt. 26. 21:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
nem 15 éves kisfiú vagyok aki kiakad 200ft-okon hogy elbukta :)
2013. okt. 26. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
10 milliót aha persze -.-' kamuzz any.ádnak. ha meg ekkora ba.lfasz vagy... :D
2013. okt. 27. 07:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
azért mert te csöves vagy és izgulsz 200 ftjaidért nem kell irigynek lenni másra fogyatékos kisfiú, az a vicc amúgy meg, hogy több embert ismerek aki ennél jóval több mínuszba van
2013. okt. 27. 10:24