Kezdőoldal » Sport, mozgás » Versenyek, olimpiák » Az F1-be körülbelül mennyit...

Az F1-be körülbelül mennyit kereshet egy gumitechnikus például, vagy egy versenymérnök, vagy csak egy dolgozó?

Figyelt kérdés
Azért kérdezem, mert jó, hogy a pilóták milliókat keresnek, de hát róluk soha nem beszél senki. Tudtok ezekről valamit?

2012. ápr. 6. 08:12
 1/8 anonim ***** válasza:
a szerelők kb 60-80ezer eurót/fontot évente.
2012. ápr. 6. 09:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Az nem kevés! :)
2012. ápr. 6. 12:01
 3/8 anonim ***** válasza:
Egy mezei F1-ben dolgozó mérnök nem keres többet egy átlagos mérnöknél, persze akik komolyabb beosztásban vannak azok igen. Én konkrétan hallottam, hogy az átlagkereset mérnökök esetében olyan 50-60 ezer euró. Ez itthon jó pénz, de nyugaton ha mindennap napi nyolc órában dolgozol egy helyen ott is kapsz ennyit, és akkor nem kell végigutazni a világot, meg néha napi 16-18 órákat gályázni, de persze ennek is meg van a sajátos hangulata.
2012. ápr. 6. 17:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
De hát gondolom az élményekért is megéri, a világ különböző pontjain, plusz még az a bónusz, amit akkor kapnak, ha világbajnokok... :)
2012. ápr. 6. 19:11
 5/8 anonim ***** válasza:

Ez rengeteg áldozattal is jár. Egyrészről ha már ott vagy, a nagyobbik ameddig eljutsz oda.


Meg kell szerezni azt a végzettséget, majd azt a tapasztalatot amivel el tudsz helyezkedni.


Ez utóbbi a nehezebb és költségesebb, mert ahhoz, hogy az F1 közelébe kerülj mondjuk mérnökként kisebb sorozatokban kell dolgoznod, ahol egy átlagfizetés töredékét sem kapják meg, sőt van ahol nem is igazán fizetnek.


Szóval nem egy egyszerű dolog és egy bizonyos szinte már nem is lehet mellette munkát vállalni szezon közben, mert sokat kell utazgatni.


Itt most a nagyobb sorozatokra gondolok, F2, F3 és társai, szóval ahhoz hogy valaki oda eljusson mint melós, ahhoz is stabil anyagi háttér kell, és utána sem ebből fog meggazdagodni.


Arról nem is beszélve, hogy stresszes meló mert mindig a mérnököket rúgják seggbe ha valami nem oké.


Nekem erre van némi rálátásom, persze csak minimális mert én csak itthon dolgoztam a gyorsaságin egy csapatnál leginkább hobbiból, de láttam hogy komolyabb helyeken mi megy és nem vonz ez túlzottan.

2012. ápr. 6. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
Ez fantasztikus, hogy te személyesen is részt vettél ilyenben! És te, hogy látod, megbecsültek téged, illetve ezeket a dolgozókat, vagy inkább természetesnek veszik, hogy ott vannak és "robotolnak"?
2012. ápr. 6. 20:41
 7/8 anonim ***** válasza:
Ez erősen csapat meg sorozatfüggő, ahol csak azért versenyeznek mert szeretnek versenyezni ott barátságosabb a légkör, de ahol komolyabb teljesítményt várnak, ott általában a mérnökök az elsők akikbe belerúgnak és ahogy megyünk feljebb az egyre komolyabb szériák felé ez csak fokozódik. Persze van egy szint ahol már megbecsülik a mérnököket, de addig elég rögös út vezet.
2012. ápr. 6. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
Hát pedig szerintem a mérnököket kéne igazán megbecsülni, mert a mérnökök nélkül bizony, Schumacher sem lenne hétszeres világbajnok!
2012. ápr. 7. 08:56

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!