Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Olyankor mi van vagy mi a...

Olyankor mi van vagy mi a teendő ha fel akarom mondani az mobil internetet az invitelnél és mikor megkötöttük a szerződés azt mondták hogy egy év a hűségidő meg a szerződésen is annyi van. De ők most azt állítják hogy két év van rajta?

Figyelt kérdés
felhívtak telefonon és kiküldtek egy papírt is hogy az egy éves hűségidőnk lejár és hogy kössünk még egy évet vagy drágább lesz a szolgáltatás és közöltük velük hogy le szeretnénk mondani... és most felkerestük őket telefonon hogy pontosan mikor is jár le és azt mondták hogy a mobilneten még egy év hűség idő van... és hogy a szerződés megkötése óta eltelt időre is ködbért kell fizetnünk és hogy nem egy év hanem két éves hűségidővel kötöttük meg... holott azon a szerződésen ami nekünk van egy év van... ilyen kor is van?

2013. szept. 18. 12:21
1 2
 11/13 anonim ***** válasza:
Ne itt vergődj hanem a szolgáltatódnál!
2013. szept. 18. 13:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 A kérdező kommentje:

Utolsónak: nem vergődök... tudtommal ez az oldal azért jött létre hogy ha valaki nem tud valamit vagy sehol sem kap rá választ azt itt felteheti... és különben is azt hogy mi van benne arra írtam amit 2xSü írt... az hogy két évre lenne a szerződés sehol sincs benne... mikor megkötöttük akkor is egy évet mondtak és a kiküldött szerződésben is egy év van... semmit nem kaptunk ezzel kapcsolatban tőlük sem Email-ben sem postai úton sem telefonon hogy módosult volna két évre...


Kedvezmények érvényessége: 12 hónap

A szerződés időtartama : határozott: 12 hónap


azaz csak egy éves a hűségidő... a holnapi nap folyamán felkeressük őket személyesen is... és ha nem hajlandók felbontani a szerződést akkor a fogyasztóvédelemhez fogunk fordulni...

2013. szept. 18. 14:35
 13/13 2xSü ***** válasza:

Akkor most jön az, amit az első válaszom második felébe írtam:


„Ha ezek alapján is az jön ki, hogy egy év hűségidőre kötöttetek szerződést, akkor menj be vele, mutasd meg az ügyfélszolgának. Innen már az ő dolga, hogy elővegyen a fiókból egy olyan szerződést, ami két év hűségről szól, és te azt aláírtad. Ha ilyet nem tud prezentálni, akkor szépen megköszönöd a közbenjárását, és lemondod a szolgáltatást. Ha tud ilyet prezentálni, akkor meg kiderül, miért is volt ilyen nézeteltérés. (Simán előfordulhat amúgy, hogy az elektronikus nyilvántartásban nem az áll, ami papíron írva van. Ilyen esetben a szolgáltató fogja szépen és korrigálja a hibát.)”


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


Még egy megjegyzés:

„Az asztalra kell csapni”

„addig vered az asztalt, amíg”


Egyrészt az ügyfélszolga általában nem tehet semmiről. Ő maximum egy nyilvántartásból olvassa be az adatokat, valószínű ő személyesen nem akar rosszat neked – mivel nem is ismer –, másrészt ha a szolgáltató hibázott, akkor valószínű nem az ügyfélszolga.


Érdemesebb inkább udvariasan hozzáállni a kérdéshez, az általában inkább gördülékenyebbé teszi az ügyintézést. Lehetsz úgy is kitartó, hogy közben nem válsz állattá.

2013. szept. 18. 17:31
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!