Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Mikor fordulhatok fogyasztóvéd...

Bogyingo kérdése:

Mikor fordulhatok fogyasztóvédelemhez?

Figyelt kérdés
Már 77 napja van szervizben a tabletom, kicsit kezd sok lenni. Nem tudom hogy mennyi az az idő amikor már a fogyasztóvédelem segít.
2014. nov. 6. 12:21
 1/1 anonim ***** válasza:

Hivatalosan 15 a garanciális szerviz, ami indokolt esetben 30 napra hosszabbítható. Ha ezt is túllépi a bolt, akkor lehet lépéseket tenni. Tájékoztatnak e róla, hogy hol tart a javítás? Ha nem, ezzel szintén törvényt sértenek.

Javítás alatt áll, alkatrészre várnak, vagy mi a probléma vele? Nem mind1 ugyanis. Ha alkatrészt vár külföldről, akkor nem tudsz mit csinálni. Ha csak áll a szervizben és rá sem néznek, akkor van lehetőség visszatérítést kérni.

2014. nov. 6. 12:33
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!