Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Számítógép összeszerelést...

Számítógép összeszerelést követően nem indul el, mi lehet a hiba?

Figyelt kérdés
November végén vettem egy számítógépet, persze nem előre összeszereltet, gondoltam milyen jó időtöltés lesz, hogy majd én magamtól összerakom a saját gépem alkatrészeit, hogy egy egészet alkossanak. Nos, összeraktam, bekábeleztem, aztán táp kábel rá a tápegységre- hoppá, nem járt tápkábel a tápegységhez (hab a tortán, hogy a dobozon egy valamilyen noname Samsung termék volt feltüntetve). Na sebaj, akkor az eddig használt gépem tápegységéből tápkábel kihúzva, az újra ráköt (FSP 700W-50ARN OEM). Indítógomb lenyom, semmi reakció. Reset gomb lenyom, semmi. Mivel a tápegység nem érkezett valami bizalom gerjesztő csomagolásban, főleg, hogy első ránézésre azt gondoltam, hogy talán nem is az lesz a dobozban, amire számítok, ezért arra gyanakodtam, hogy talán az a hibás. Rákötöttem a régi gépre, működött. Hosszú órákon át tartó anyázás után, mindenféle módszert kipróbálva se sikerült működésre bírnom. Utána néztem a procinak, (AMD Ryzen 5 1600x), hogy másnak milyen tapasztalata van vele. Sok helyen írják, hogy nehéz hozzá olyan alaplapot/RAM-ot szerválni, amivel kompatibilis és nem problémázik. Kingston HyperX Predator RAM-val vettem. A videokártya egy 8 gugás RX570 (MSI). Az alaplap egy Asrock AB350 Pro4, amiről sajnos sikerült a PCI-E slot műanyag borítását letépnem, mert elfelejtettem a pöcköt lenyomni, ami engedi, hogy kivehessem a lapból, de ezzel még nem is volt probléma. Visszaküldtem mindent garanciáztatni, kivéve a gépházat, a monitort, a tápegységet, a winchestert és az SSD-t. December 10.-én adtam fel, ma kaptam vissza, rendelte egy másik alaplapot (Gigabyte GA-AX370-GAMING 3), meg G-Skill (Ripjaws V DDR4) memóriákat. Nem tudom, hogy valóban átnézték e a termékeket, nem is nagyon érdekel már, de a csomagolás kb. úgy nézett ki, mint ahogy visszaküldtem a PCX-hez. Talán jobb is, ha nem nyúltak hozzá, mert a processzorhűtő bordája még így is behorpadva került vissza hozzám, mi lett volna, ha még megnézik, hogy hibás e a termék? Megismételtem, amit tavaly novemberben, de az eredmény ugyan az: semmi. Visszaküldeni nem akarom, mert az megint 2 hónap, és ezek után, hogy sérülten jött vissza hozzám, még kockázatos is. Valakinek valami ötlete van, hogy miért nem tudom működésre bírni? A mostani gépemet is szét szedtem, újra összeraktam, csak hogy leteszteljem magamat, hogy nem e én hibázok, és valamit nem jól csinálok, rosszul kötök be, de ez működik, szét kaptam-összeraktam már vagy háromszor, és ezelőtt már más gépet is, szóval az összerakásban nem lehet hiba.

2019. jan. 10. 15:21
 1/1 Ktyson válasza:

Nekem is egy Rzyen 5 1600x konfigurációval akadt gondom... Asus Prime x370 Pro alaplap Kingston 8Gb 2400-es ram, fsp hyper 600w bronz+ táp, 480gb SSD...

Nálam olyan gond van, hogy a bekapcsolásra nem reagál, fel sem pörög...

Utána elfektettem a házat akkor láttam, hogy az alaplap pirosan világít, amit álló helyzetben nem csinal...

Fogalmam sincs mi lehet a probléma...

A kis pineket már mindenhogy az alaplapba dugtam, de semmi...

Annyit elértem hogy már álló helyzetben is világít az alaplap...

Pcx-nél csak 2 csavart tettem bele, én még 2 vel odafogattam, így elértem azt, hogy világítson...

De miért nem akarja az igazságot?

2019. jan. 12. 10:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!